Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipament auto pentru practica elevilor


Anunt de participare numarul 36430/17.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Geoagiu (Primaria)
Adresa postala: Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Vartolomei, Tel.0254/248880, Email: [email protected], Fax: 0254/248881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipament auto pentru practica elevilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul tehnic Agricol Al. Borza Geoagiu
str. Independentei nr. 47, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionerea unui autocamion cu o remorca adaptabila pentru practica elevilorde la specializarile agricole
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34000000-7 - Autovehicule, remorci si piese pentru vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc autocamion
1 buc. remorca
Valoarea estimata fara TVA: 179, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: lotul nr. 1(autocamion) :863 lei, lotul nr. 2( remorca): 125 leigarantia de buna executie a contractului: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului, plata se va face prin virament bancar, in termen de 30 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Persoane juridice romane trebuie sa prezinte certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat: prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata la data de 30.09.2007 sau ulterior, in original sau copii legalizate.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
- Certificat de inmatriculare (C.U.I) in copie legalizata;
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico- financiara1. Informatii gen, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.Se va completa Formularul B2 din sectiunea Formulare
2. Bilantul contabil la 31.12.2006. vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv toate anexele acestuia si/ sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor unitati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
3. Pentru ofertantii nerezidenti in cazul in care pentru exercitiul financiar 2006 bilantul contabil si anexele nu au fost inca inregistrate la organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare intocmite la 31.12.2005 insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate alte documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
1. se va completa Lista privind principalele contracte de furnizare de produse derulate in ultimul an. efectuate in ultimi 3 ani. Se va completa Formularul 12 E
2. Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimul an :
- A unui contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.- Se va prezenta formularul B3 insotit de copia contractului declarat.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subantrepriza.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, cantitati fizice, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.(021)3104641, Fax: (021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretar oras Geoagiu
Adresa postala: Geoagiu, str. Calea Romanilor, nr. 141, jud. Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335400, Romania, Tel.0254 248.880, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2007 18:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer