Licitatie Publica - Achizitie de echipament auto pentru practica elevilor
Anunt de participare numarul 30671/03.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Geoagiu (Primaria)
Adresa postala: Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Vartolomei, Tel.0254/248880, Email: [email protected], Fax: 0254/248881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipament auto pentru practica elevilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul Tehnic Agricol Al. Borza, Geoagiu, str. Independentei, nr. 47, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea unui tractor cu o remorca agricola si a unui autocamion cu o remorca adaptabila pentru practica de specialitate a elevilor de la specializarile agricole
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.1)
34220000-5-Remorci, semiremorci si containere mobile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 tractor
1 remorca adaptabila tractorului
1 autocamion
1 remorca adaptabila autocamionului
Valoarea estimata fara TVA: 274, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare pentru toate loturile :1535 lei;lot 1:458 lei;lot. 2:863 leilot. 3:89 leilot. 4:125 lei;garantia de buna executie a contractului :10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretuluiplata se va face prin virament bancar, in termen de 30 de zile de la data emiterii facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Cerinta obligatorie: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- Certificat de inmatriculare (C.U.I) in copie legalizata;
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata
Certificatele sa fie valabile la data deschiderii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Bilantul contabil la 31.12.2006. vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv toate anexele acestuia si/ sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor unitati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experientasimilara:
1. se va completa Lista privind principalele contracte de furnizare de produse derulate in ultimul an. efectuate in ultimi 3 ani. Se va completa Formularul 12 E
2. Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimul an :
- A unui contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.- Se va prezenta formularul B3 insotit de copia contractului declarat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2007 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante: Geoagiu, str. Calea Romanilor, nr. 141, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun in termen de 5 zile de la data comunicarii rezultattului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic si achizitii publice
Adresa postala: Geoagiu, str. Calea Romanilor, nr. 141, jud. Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 3354000, Romania, Tel.0254/248880, Email: [email protected], Fax: 0254/2488881, Adresa internet (URL): www.geoagiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2007 13:19