Licitatie Publica - Achizitie de echipament individual de protectie pentru toate sucursalele SNS SA
Anunt de participare numarul 143264/24.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Ana-Maria Nastase, Tel. +40 213178981, In atentia: Daniel Aldea, Email: [email protected], Fax: +40 213178980, Adresa internet (URL): www.salrom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
Altele: extractia sarii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipament individual de protectie pentru toate sucursalele SNS SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Prahova;Valcea;Cluj; Harghita;Alba;Suceava;BacauBucuresti
RO 316; RO 415; RO 113; RO 124; RO 121; RO 215; RO 211; RO 321
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipament de protectie pentru sucursalele Societatii Nationale a Sarii SA, inclusiv pt. sediul central (conform caietului de sarcini).Valoarea estimata reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile pentru fiecare reper in parte si pentru fiecare sucursala in parte se regasesc in Caietul de sarcini; Autoritatea contractanta poate opta pentru prelungirea si suplimentarea contractului de furnizare de produse, la preturile contractate initial, cu conditia existentei resurselor financiare cu aceasta destinatie si daca se indeplinesc cumulativ conditiile H.G. nr. 925, art. 6, punctul 3. Valoarea estimata reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013. Evetualele suplimentari nu vor depasi valoarea estimata maxima de 660909 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 655, 000 si 660, 909RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 13.000 lei in cazul in care se depune oferta pentru toate cele patru loturi;
- Garantia de participare, in situatia in care nu se depune oferta pentru toate loturile este de: a) 3.225 lei? pentru lotul Ib) 8.679 lei pentru lotul IIc) 329 lei ? pentru lotul IIId) 767 lei ? pentru lotul IVPentru echivalenta in alta valuta decat leul, se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din ?a cincisprezecea zi inainte de data limita de depunere a ofertei".- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006. Daca ofertantul este IMM, indeplinind condi?iile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garan?ia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu condi?ia ata?arii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garan?ia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO44BRDE445SV65087244450 deschis laBRD sucursala Doroban?i, sau?printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara (Formularul nr. 6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.Garantia pentru participarese elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. 5% din valoarea contractului, fara TVA. IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis de o societate bancara (Formular 7) ori de o societate de asigurari, prezentat in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Completarea Formularului 10, in original
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Completarea Formularului 11, in original.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin func?ii de decizie sau care sunt direct implicate in
organizarea procedurii de achizi?ie sunt urmatoarele:
Director General ? Aurel Bucur;
Director Economic ? Adrian Voicu;
Francisc Torpenyi? Director Tehnic;
Grudnicki Nicolae ? Director Productie;
Tanasa Lucia ? Director Vanzari;
Ciobotaru Ciprian ? Director Management;
Radu Ene ? Director Turism
Gabriel Muraru ? Director TIC
Sef Serviciu ? Daniel Aldea
Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 8, in original.Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 9, in original.
Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Calitatea de participant la procedura - Prezentarea Formularul nr. 13Daca este cazul, prezentarea Formularului 26 si anexala acesta cu precizarea par?ilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre ace?tia, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda, daca este cazul, un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in Formularul 27 si respectiv Formularul 26A).Pentru acordul de asociere se va men?iona ca to?i asocia?ii isi asuma raspunderea solidara pentru execu?ia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instruc?iuni de la si in numele tuturor asocia?ilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru execu?ia contractului, inclusiv platile. In?elegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca to?i asocia?ii sunt obliga?i sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai mul?i operatori economici, va semna o declara?ie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este
declarata ca?tigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatea contractantaui, inainte de data semnarii contractului.
Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat local.
Nota:
1.In cazul in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), cerin?ele obligatorii privind ?Situa?ia personala a candidatului sau ofertantului? trebuie indeplinite de catre fiecare membru in parte. Formularele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor men?ionate mai sus sunt obligatorii pentru fiecare membru al grupului.
2.In cazul unui angajament de sus?inere din partea unui ter?, formularele solicitate pentru demonstrarea « situatiei personale a candidatului sau ofertantului » vor fi depuse si de catre acesta.
Ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
Certificat de inregistrare in scopuri de TVA Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
Nota:
1.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), cerintele obligatorii privind?Capacitatea de exercitare a activita?ii profesionale?trebuie indeplinite de catre fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor men?ionate mai sus sunt obligatorii pentru fiecare asociat.
2. In cazul unui angajament de sus?inere din partea unui ter?, documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor men?ionate mai sus sunt obligatorii pentru ter?ul sus?inator.
3. Pentru persoanele juridice straine: Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, sa dovedeasca faptul ca detine obiectul de activitate aferent procedurii de achizitie.
Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informa?ii generale - Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul 14 ? informa?ii generalePentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.An Curs leu/euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Se vor prezenta in copie bilanturile contabile corespunzatoare exerci?iilor financiare incheiate pentru anii 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente. Autoritatea contracta lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru justificarea cifrei de afaceri pe 2012.Persoanele juridice straine vor prezenta bilan?urile contabile sau alte documente edificatoare, echivalentele documentelor solicitate pentru ofertantii romani, in copie, inso?ite de traducerea legalizata in limba romana a acestora.Nota: 1.Atunci cand un grup de operatori economici depun o oferta comuna situa?ia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Fiecare membru asociat va depune documentele solicitate pentru demonstrarea ?capacitatii economice si financiare?.2.In cazul subcontractarii unei parti a contractului documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor men?ionate mai sus nu sunt obligatorii pentru subcontractan?i.3. In cazul unui angajament de sus?inere din partea unui ter?, pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor mentionate mai sus se vor lua in considerare fie resursele ofertantului/cumulul resurselor membrilor grupului de operatori economici (asociere) ori cele ale ter?ului sus?inator atunci cand sus?inerea este acordata pentru capacitatea economica si financiara. Cerin?a privind cifra de afaceri va fi indeplinita prin luarea in considerare a sustinerii unui singur tert sus?inator.Pentru dovedirea sus?inerii se va prezenta un angajament ferm al sus?inatorului, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 3 aniCerinta minima: a) Tabelul anexat formularului 16 A ?Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3ani? trebuie sa contina de la unu pana la 3 contracte, efectuate in ultimii 3 ani.
Certificarea calitatii produselor livrate
Informatii privind subcontractantii
ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul a efectuat livrari de produse similare, in baza a cel putin un contract. (Formularul nr. 16A). Lista va fi insotita de cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare. Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Pentru efectuarea conversiei altor monede decat Euro sau Leu se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.Ofertantii vor depune cate o mostra din fiecare produs ofertant . Daca produsele corespund cerintelor calitative impuse prin Caietul de Sarcini si are pretul cel mai scazut respectivul ofertant va fi declarat castigator. Daca produsele oferite la cel mai mic pret nu corespund cerintelor achizitorului atunci se poate alege oferta imeiat urmatoare ca pret.Pentru fiecare produs ofertat se vor prezenta urmatoarele documente: - se va prezenta o fisa de prezentare a produsului, care sa contina explicitari privind caracteristicile produsului, insotita de dovezi privind aceste caracteristici.- declaratie CE de conformitate a produselor emise de organisme abilitate de lege pentru modelul prezentat- certificatul de calitate si garantie (sau echivalentul acestuia) cu mentionarea termenului de garantie pentru exemplarele de model prezentate- certificat de conformitate prin examinare CE de tip conform directivei89/686/CEE /HG 115/2004 emis de catre un organism notificat-original si anexa certificatului, cu cerintele esentiale de securitate si sanatate (caracteristici tehnico-functionale) - copie.- copie a certificatului de examinare CE der tip care se refera strict la modelul prezentat la licitatie, emis de un organism de certificare notificat- copie a certificarii antiex, eliberat de INSEMEX Petrosani sau de un alt organism specializat, in cazul produselor cu aceasta specificatie (copie)Nota: 1.Atunci cand un grup de operatori economici depun o oferta comuna capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2. In cazul subcontractarii unei par?i a contractului documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor mentionate mai sus nu sunt obligatorii pentru subcontractanti.3. In cazul unui angajament de sus?inere din partea unui tert, pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor mentionate mai sus se vor lua in considerare fie resursele ofertantului/cumulul resurselor membrilor grupului de operatori economici (asociere) ori cele ale ter?ului sus?inator atunci cand sus?inerea este acordata pentru capacitatea tehnica si profesionala. Cerin?a privind experien?a similara solicitata va fi indeplinita prin luarea in considerare a sustinerii unui singur tert sus?inator.Pentru dovedirea sustinerii se va prezenta conform prevederilor un angajament ferm al sustinatorului, incheiat in forma autentica.Cerinta obligatorie: Se va completa (daca e cazul) Formular 26 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti/asociati si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare/asociere si datele de recunoastere ale subcontractantilor/asociatilor propusi.In acest caz se va completa (daca e cazul) si Formular 26 ? Lista subcontractorilor/asociatilor si Formular 26A ? Model acord subcontractare/ Formular 27A ? Model acord asociere.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Ofertan?ii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizi?ie. In cazul in care ofertantul nu de?ine un certificat in acest sens, cerin?a exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documenteechivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2013 12:00
Locul: calea victoriei, nr 220, sector 1 bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite sa participe la licitatia deschisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul nu are dreptul de a retrage sau modifica oferta sau/si documentele care insotesc oferta, dupa expirarea datei limita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica si a pierderii garantiei de participare, cu exceptia cazurilor in care acest lucru este solicitat de comisia de evaluare conform prevederilor legale.Autoritatea contractantanu-si asuma raspunderea pentru ofertele depuse/transmise la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul sau invitatia de participare. Oferta care este primita dupa expirarea termenului limita pentru depunere, se returneaza nedeschisa.Fiecare ofertant va putea fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, care va putea avea un singur insotitor.Presedintele comisiei are dreptul, sa dispuna evacuarea din sala a participantilor, a insotitorilor acestora sau a spectatorilor, care prin comportamentul lor impiedica buna desfasurare a procedurii.In cazul in care exista doua sau mai multe oferte admisibile cu cel mai mic pret egal, departajarea se va face prin depunerea unei noi oferte financiare in plic sigilat de catre toti ofertantii aflati in aceasta situatie pana la termenul stabilit in acest sens de autoritatea contractanta.Livrarea se va face in baza comenzilor ferme ale sucursalelor autoritatii contractante.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Se pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. In cadrul unui lot nu se accepta oferte partiale.Informatiile despre loturi sunt prevazute in caietul de sarcini .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Calea Victoriei nr 220, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.salrom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2013 08:46