Licitatie Publica - ACHIZITIE DE ECHIPAMENT IT PENTRU COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI, MUNICIPIUL ONESTI
Anunt de participare numarul 122068/26.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. 0234.317132, In atentia: Camelia Paval, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE ECHIPAMENT ITPENTRU COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI, MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul Tehnic Gheorghe Asachi, Mun. Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE ECHIPAMENT ITPENTRU COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI, MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE DE ECHIPAMENT ITPENTRU COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI, MUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 511, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 7670 lei; Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, bugetul de stat, fonduri nerambursabile, cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 - Declaratie privind eligibilitatea operatorilor economici ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, semnat si stampilat2. Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat si bugetului asigurarilor sociale de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale pentru sediul social, pentru sediile secundare si pentru toate punctele de lucru de pe raza Municipiului Onesti (daca e cazul), valabil la data deschiderii ofertelor
5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa ateste obiectul de activitate al ofertantului7. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)-Formular 7- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Formular 8 ? Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
10. Experienta similara: se va prezenta formularul semnat si stampilat cu stampila societatii la care se anexeaza minim un contract de furnizare similar cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (furnizare de echipamente IT), livrat in ultimii 3 ani;
- se solicita: copii dupa contractul de furnizare, dupa procesul verbal de receptie, recomandare din partea beneficiarului privind modul de indeplinire contractului11.Formular 10 - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transportpe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Lista dotarilor, echipamentelor si utilajelor, se va face cu specificarea apartinatorului (daca sunt inchiriate de la terti sau sunt in proprietate)12. Formular 11 - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile si implicate in realizarea contractului, prezentarea de CV-uri, diplome- Ofertantii vor specifica persoana/persoanele care raspund de indeplinirea contractului si persoana/persoanele care vor instala si configura echipamentele la sediul beneficiarului si vor raspunde la solicitarile beneficiarului in perioada de garantie
13. Ofertantii vor face dovada existentei a cel putin un specialist pentru service
14. Formularul 12 - privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, ponderea si partea din contract pe care le vor executa acestia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa 3, DMI 3.4
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul oituz, nr. 17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2011 13:12