Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipament IT pentru Colegiul National "Dimitrie Cantemir", municipiul Onesti.


Anunt de participare numarul 138097/09.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 234317132, In atentia: ing. Camelia Paval, resp. procedura- Leustean Elena, Email: [email protected], Fax: +40 234313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipament IT pentru Colegiul National "Dimitrie Cantemir", municipiul Onesti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul National "Dimitrie Cantemir", municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipament IT pentru Colegiul National "Dimitrie Cantemir", municipiul Onesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
51611000-8-Servicii de instalare de computere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie si montare/instalare de echipament IT si sisteme de supraveghere si acces pentru Colegiul National "Dimitrie Cantemir", municipiul Onesti, conform caiet de sarcini nr. 13800/11.07.2012 si a fiselor tehnice F1;F2;F3;F4;F5;F6;F7;F8;F9;F10;F11;F12;F13;F14;F15 si F16 si propuneri de repartizare a camerelor de supraveghere si anume: calculatoare- 42 buc,
calculatoare -10 buc
calculatoare birou -6 buc, camere WEB -32 buc, conexiuni wireless -2 buc, copiatoare -2 buc, ecrane proiectie -1 buc,
ecran proiectie tripod -5 buc
imprimante laser color A3 -4 buc,
imprimante laser color A4 -7 buc,
multifunctionale laser A4 - 8 buc
laptop-uri -10 buc,
monitoare LED 22 - 3 buc
monitoare LED 24 - 2 buc
scanere A4 -2 buc, videoproiectoare- 5 buc,
sisteme de supraveghere si acces -2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 316, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul - 6338 lei ; 2. Perioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cont: RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti. In cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1% din garantia de participare, in conformitate cu art. 278ยน alineat (1) litera a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA. 2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie distinct la dispozitia autoritatii contractante se va deschide la Trezoreria statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se va prezenta acordul de asociere intocmit conform Formular 13 din sectiunea FORMULARE , in original.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr. 3 din sectiunea Formulare in original.2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr. 4a din sectiunea Formulare in original.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr.4b din sectiunea Formulare in original.3. Ofertantii vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale, de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatele fiscale prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa le prezinte in original/copie legalizata.4 Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta formularul nr. 5 din sectiunea Formulare in original.5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va prezenta formularul nr. 6 din sectiunea Formulare in original.6. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator/subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, vor fi mentionate in fisa de date a achizitiei.Se va prezenta formularul nr. 7 din sectiunea Formulare in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? primar - Victor Laurentiu Neghina, ? secretar - cons. jur. Daniel Spanu, ? director economic - ec. Neculai Gabureanu, ? director executiv DAPJ - cons jur. Chiriac Robert Ionut? ing. Livia Bordei? ing. Camelia Paval? ec. Ghiba Doina? cons. jur. Romedea Laura Teodora
? cons. Leustean Elena? cons jur. Chiriac Robert Ionut? cons. Costin Marie-Christine? ec. Ciurea Georgeta? ing. Prohozescu Bogdan? ing. Pletea Bogdan? ing. Niculescu SorinMembri de rezerva: ? cons. jur. Laura Teodora Romedea
? ec. Plop Cristina? ec. Bilbiie Ramona? ing.Pietraru Mariana? ing.Taralunga Victor Adrian? ing. Gheorghe Simion
? ing. Camelia Paval
Consilieri locali:
1.Agapi Mircea
2.AlexeCorina
3.Antohe Marica Loredana
4. Brinzaniuc Adrian
5. Bujor Dumitru Marcel
6. Cristea Alexandru
7. Ene Gheorghe
8. Florian Constantin
9. Gnatiuc Nicolae
10. Jitcovici Vicentiu Aurelian
11. Lazar Aurel
12. Lemnaru Emil
13. Martin Stefan
14. Oprea Danut
15. Sergentu Adrian
16. Stan Lucian
17. Sova Mihai
18. Tofan Ioan
19. Zarzu Octavian Ciprian
Persoanele juridice /fizice straine si romane vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine si romane vor fi prezentate in limba romana ? traduse de un traducator autorizat. 1. Ofertantii vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului in conformitate cu obiectul contractului Cod CAEN - 4651 Comert cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice si softwar-ului si Cod CAEN 8020-Activitati de servicii privind sistemele de securizare, care va fi valabil la data depunerii ofertelor. Documentul se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru proiectarea , realizarea si interventia in perioada de garantie a sistemului de supraveghere se va prezenta Licenta de functionare a ofertantului , emisa in baza Legii 333/ 2003, privind proiectarea, instalarea , modificarea sau intretinerea componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractieiin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data depunerii ofertelor.
Se solicita Licenta de functionare emisa in baza Legii 333/ 2003, deoarece acest sistem de supraveghere are un regim special si doar persoanele autorizate in baza acestei legi pot sa realizeze astfel de activitati.
Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a depus certificatul constatator emis de ORC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa il prezinte in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent contractului, din ultimii 3 ani , sau, dupa caz de la data infiintarii operatorului economic sau de la data de la care si-a inceput activitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Cel putin o recomandare din partea unui beneficiar, pentru furnizarea de produse similare (echipamente IT si sisteme de securizare)
Cerinta nr. 2 Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii de care dispune ofertantul.
Cerinta nr. 3 Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, in original.
Cerinta nr. 4 Lista cu persoanele responsabile si cu personalul implicat in realizarea contractului care va include si personalul de specialitate care va asigura interventiile in perioada de garantie a echipamentelor, respectiv a montajului acestora. Se vor prezenta datele de identificare si datele de contact.Cerinte minime obligatorii: Se va nominaliza persoana autorizata responsabila pentru proiectarea , instalarea , realizarea, modificarea sau intretinerea componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei, interventia in perioada de garantie a sistemelor de supraveghere , pentru care se vor prezenta CV, documentul care atesta autorizarea sa realizeze astfel de activitati.
Continuare Cerinta nr. 4 - se solicita un specialist IT pentru serviciilor aferente bunei functionari a produselor furnizate, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Acesta va prezenta CV, dovada absolvirii unei institutii de inavatamant superior de lunga durata de profil - se solicita un specialist IT pentru asigurarea interV entiilor in perioada de garantie a echipamentelor furnizate. Acesta va prezenta CV, dovada absolvirii unei institutii de inavatamant superior de lunga durata de profil.
Cerinta nr. 5 Certificate sau declaratii care sa ateste conformitatea fiecarui produss solicitat identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante CE emise de producator .
Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare , supraveghetori UCVAP- daca e cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational regional 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1.Singura modificare a continutului propunerii financiare care este permisa in oferta, este corectarea eventualelor erori aritmetice. Erorile aritmetice se corecteaza conform art. 80 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Compararea valorilor ofertate se va face la pretul fara TVA.3. Daca in cadrul procedurii vor fi doua sau mai multe oferte admisibile clasate pe primul loc cu valori ofertate egale, atunci comisia de evaluare va solicita reofertarea intr-un termen rezonabil stabilit. Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediu SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.4. Pe parcursul analizarii si verificarii documentelor prezentate de ofertanti, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricand clarificari sau completari ale documentelor prezentate de acestia pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate, in conformitate cu art. 35 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 cu 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz nr. 17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel. +40 234324243-425, Email: [email protected], Fax: +40 234313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer