Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE ECHIPAMENT IT PENTRU SCOALA CU CLASELE I-VIII , G.CALINESCU , MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 116624/08.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0234.317132, In atentia:  ING. CAMELIA PAVAL, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234.312502, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ALTE SERVICII PUBLICE LOCALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE ECHIPAMENT IT PENTRU SCOALA CU CLASELE I-VIII , G.CALINESCU , MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SCOALA CU CLASELE I-VIII , G.CALINESCU , MUNICIPIUL ONESTI
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractuluieste de a achizitiona urmatoarele echipamente IT pentru Scoala cu clasele I-VIII, G.Calinescu din Municipiul Onesti:
- Calculatoare, laptopuri;
- Monitoare
- Imprimante (laser, jet);
- Echipamente wireless;
- Videoproiectoare, proiectoare;
- Scanner
- Retroproiector
- Ecran
- Stativ ecran retroproiector
- DVD
- Pachete educationale ? Software educational
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
38652100-1-Aparate de proiectie (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractuluieste de a achizitiona urmatoarele echipamente IT pentru Scoala cu clasele I-VIII, G.Calinescu din Municipiul Onesti:
- Calculatoare, laptopuri;
- Monitoare
- Imprimante (laser, jet);
- Echipamente wireless;
- Videoproiectoare, proiectoare;
- Scanner
- Retroproiector
- Ecran
- Stativ ecran retroproiector
- DVD
- Pachete educationale ? Software educational
Valoarea estimata fara TVA: 94, 649RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 1892.98 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, bugetul de stat , fondul nerambursabile, POR 2007-2013, Axa 3 , DMI 3.4.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 - Declaratie privind eligibilitateasemnat si stampilat - scanat color dupa original;
2. Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 semnat si stampilat - scanat color dupa original;3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat si bugetului asigurarilor sociale de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii ? scanate color dupa originale sau copii legalizate;4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii ? scanate color dupa originale sau copii legalizate;
5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica side atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, data la care a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala (scanat color dupa original sau copia legalizata);6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicares a ateste obiectul de activitate al ofertantului -(scanat color dupa original sau copia legalizata);
Comisia isi rezerva dreptul de a solicita originalele pentru confirmare a autenticitatii documentelor depuse.7. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului (scanat color dupa original);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)-Formular 7- Informatii generale(scanat color dupa original)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Formular 8 - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transportpe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului . Lista dotarilor, echipamentelor si utilajelor, se va face cu specificarea apartinatorului10. Formular 9-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si ale persoanelor responsabile si implicate in realizarea contractului, prezentarea de CV-uri, diplome .11.Ofertantii vor face dovada existentei a cel putin un specialist pentru service.12. Formular 10- Lista principalelor livrari de produse care fac obiectul contractului, din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari . Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar.13. Formularul 11. Experienta similara: se va prezenta formularul semnat si stampilat cu stampila societatii la care se anexeaza minim un contract de furnizare similar cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (furnizare de echipamente IT), indeplinit/indeplinite si finalizat/finalizatein ultimii 3 ani.se solicita: copie/copii dupa contractul/contractele de furnizare, dupa procesul verbal/procesele verbale de receptie, recomandarea/ recomandarile din partea beneficiarului/beneficiarilor privind modul de indeplinire contractului/contractelor14. Formularul 12 - privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare prin Progranul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul Major de Interventie 3.4
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul auntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura de atribuire este ?licitatie on - line?.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona ? In atentia Biroului Achizitii Publice), iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.Corespondenta dintre autoritatea contractanta si ofertantii din cadrul procedurii pe parcursul etapei de evaluare a ofertelor se va realiza prin fax.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  : www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala:  b-dul Oituz nr.17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2011 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer