Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipamente de birou si vehicul pentru Centrul National de Dezvoltare a Invatamantului Profesional si Tehnic


Anunt de participare numarul 55208/11.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor Directia Asistenta TehnicaBlvd. Libertatii nr.12, et. 4, cam, 425, sector 5 Bucuresti, Cod postal: 040129, Tel.004 0372 111 314, In atentia: Remus Lazareanu, Email: [email protected], Fax: 004 0372 111 376, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente de birou si vehicul pentru Centrul National de Dezvoltarea Invatamantului Profesional si Tehnic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare va fi Bucuresti insa bunurile vor fi livrate si la filialele Centrului National pentru Dezvoltarea Invatamantului Profesional si Tehnic din Targoviste (jud Dambovita), Drobeta Turnu Severin (jud Mehedinti), Timis (jud Timis), Iasi (jud Iasi), Brasov (jud Brasov), Cluj (jud Cluj), Braila (jud Braila), Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop livrarea, instalarea, punerea in functiune, mentenanta in perioada de garantie a bunurilor si sau echipamentelor furnizate pentru dotarea sediilor UIP (Centrul TVET) precum si a vehiculului, contractul fiind folositin principal la echiparea unor birouri regionale ale Centrului TVET, cu scopul de a facilita intalnirile si pregatirile in regiune pentru asistarea potentialilor promoteri de proiect la dezvoltarea protofoliului de proiecte pentru Fondul Social European.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
30231000-7-Computere si imprimante (Rev.1)
31400000-0-Acumulatori, pile galvanice si baterii primare (Rev.1)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.1)
34110000-1-Autoturisme (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
L01: Echip birou-800;L02: Vehicul-500.In asociere, scris. va fi emisa de Leader.Se accepta o scris. pt suma loturilor/scrisori pe lot. AC poate respinge scris. in urma verificarilor cu autoritatile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri comunitare, prin Programul National PHARE 2006, componenta Coeziune Economica si Sociala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii se pot asocia in conditiile prevazute in Fisa de Date a Achizitiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Oferta este inacceptabila cand un ofertant, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit defectuos obligatiile fata de Autoritatea Contractanta.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului, ofertantul insituatiile: a)in stare de faliment /lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar /activitatilesunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege; b)face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in situatiile prevazute la lit.a); c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; d)fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea unei instante, pentru o fapta ce a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli profesionale; e)a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani; f)prezinta informatii false /nu prezinta informatiile solicitate de catre AC, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit.a)-e)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant ContabilCifra de afaceri anuala (individuala) SAU cifra de afaceri medie anuala(asocieri) pentru fiecare anii 2005, 2006, 2007.Rezultatul net al exercitiului (profit net) pentru anii 2005, 2006, 2007 (individuali) sau suma rezultatelor nete al exercitiului (asocieri) pentru fiecare din anii 2005, 2006, 2007
Acces la o linie de credit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SolicitatTrebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata pentru lotul ofertat. Daca se depune o oferta pe mai multe loturi cifra medie va fi cel putin suma valorii loturilor ofertateTrebuie sa fie pozitiv.10% din valoarea lotului ofertat.Daca se oferteazapentru mai multe loturi se va prezenta cate o scrisoare bancara pentru fiecare lot.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract de livrare produse de valoare si natura similara cu oferta sau a 2 contracte care cumulate sunt cel putin de valoarea si natura similara ofertei. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ. Ofertantul va prezenta pt. contractele propuse ca experienta similara copii dupa documente doveditoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoare cumulata a contractelor de minim valoarea estimata (pentru fiecare lot in parte).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147.04.01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2008 14:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 18:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si LocuintelorBlvd. Libertatii nr.12, sect5, Et.IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise si a unui act de identitate, cu fotografie, al persoanei imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin programul national Phare 2006 pentru Romania, componenta Coeziune Economica si Sociala (prioritatea B, masura D), in baza Memorandumului de Finantare semnat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana in data de 14 decembrie 2006.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi publicata pe SEAP (www.e-licitatie.ro) si www.mdlpl.ro (Sectiunea achizitii publice). Clarificarile vor fi publicate in aceleasi locatii mentionate mai sus.Solicitarile de clarificari se vor inainta catre persoana de contact indicata in acest Anunt, prin fax (la nr. +4037/2111314), e-mail ([email protected] )sau posta (la adresa: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, B-dul Libertatii 12, Et. 4, Camera425, Sector 5, Bucuresti, Romania). Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP si pe pagina de Internet a Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor. Toate clarificarile transmise vor fi semnate de luare la cunostinta de catre ofertant si anexate la oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, 030084 Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021310464, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica din cadrul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Strada Apolodor, nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+4037/211.1609, Fax: +4037/211.8512, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer