Licitatie Publica - Achizitie de echipamente de lumini, sonorizare si scena Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti
Anunt de participare numarul 12399/27.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti
Adresa postala: Calea Plevnei nr 61, Sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051883, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Tugulescu, Tel.3145620, Email: [email protected], Fax: 3121920
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente de lumini, sonorizare si scena Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Calea Pevnei nr 61, Sector 1 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii De echipamente de lumini, sonorizare si scenaCasa de Cultura a Studentilor Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32342410-9 - Echipament de sonorizare (Rev.1)
31527260-6-Sisteme de iluminat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
echipamente de sonorizare , iluminare si scena - organizare evenimente
Valoarea estimata fara TVA: 420.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.06.2007 pana la 21.06.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sistem leasingModalitati de plata : Avans 126.050 lei fara TVARata reziduala 84.034 lei fara Tva si Rate lunare cu o perioada de finantare de 3 ani
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici de profil
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate obligatoriu :
2. Certificat de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor de asigurari sociale la Bugetul Consolidat;
3. Certificat de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor la Bugetul Local
4. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 181
5. Copie legalizata dupa certificatul emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie
6.Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Rezultatul Exercitiilor financiare pe anul 2006.
2. Declararea cifrei de afaceri pe anul 20063. Documente prin care ofertantul sa isi poata dovedi capacitatea economico-financiara: declaratii bancare, declaratii privind cifra de afaceri globala
4.bilantul contabil din anul precedent (2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
2. Declaratii care sa cuprinda informatiile despre dotarile, echipamentul specific pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
3. Certificat ISO 9001 sau echivalente ale acestuia in conformitate cu normativele europene in vigoare
4. Certificat de provenienta si certificat de conformitate a bunurilor si marfurilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie care sa cuprinda informatii despre numarul de angajati de specialitate implicati in desfasurarea contractului si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;Completarea formularelor din caietul de sarciniCertificat de garantie a marfurilor(cerinta obligatorie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata in contul institutiei sau la caseria din sediuPret caiet de sarcini 100 lei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2007 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2007 15:00
Locul: Casa de Cultura a Studentilor Calea Plevnei nr 61 Sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Criteriul de atribuire al licitatiei este Raportul pret/calitateInformatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr 38, Sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3118095, Fax: 021/3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr 38, Sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3118095
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2007 20:05