Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipamente electronice, aplicatii software si echipamente de comunicatii pentru pasapoarte si alte documente prevazute in O.U.G nr. 94/2008 si prestari servicii conexe acestora


Anunt de participare numarul 76430/29.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: INGRID ANA MARIA QUIRSFELD ZIMERMAN, Tel.+40214348802, In atentia: Serviciul Aprovizionare, Achizitii, Investitii, Email: [email protected], Fax: +40214934223, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente electronice, aplicatii software si echipamente de comunicatii pentru pasapoarte si alte documente prevazute in O.U.G nr. 94/2008 si prestari servicii conexe acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: in locatii din municipiul Bucuresti si din tara conform caiet de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente electronice, aplicatii software si echipamente de comunicatii pentru pasapoarte si alte documente prevazute in O.U.G nr. 94/2008 si prestari servicii conexe acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30216100-7-Cititoare optice (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
30233120-8-Unitati de memorie cu banda magnetica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 40, 831, 087EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
66 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie :5% din valoarea totala a contractului, fara TVAgarantia de participare (euro): LOT 1: 74.151, 00LOT 2: 24.491, 00LOT 3: 44.867, 00LOT 4: 668.251, 00LOT 5: 4.860, 00
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata contractului se face in rate, in termen de 5 ani, incepand cu 01.01.2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridiceCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Bilanturi contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizate si inregistrate de organele competente
2 Fisa de informatii generale
3 Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani cu o valoare minima
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani; Suplimentar pentru Lot 4: a)o recomandare care sa ateste implementarea cu succes in ultimii 3 ani a unui proiect similar care a presupus punerea in functiune de echipamente si prestarea unor servicii conexe in minim 42 locatii din orase diferite; b)document care sa demonstreze capabilitatile tehnice ale sistemelor Server 1 de a rula cu un grad corespunzator de performanta, aplicatii/module software de tipuri si arhitecturi diferite
2 Minim2 recomandari din partea altor beneficiari
3 Prezentarea a cel putin 1 contract derulat in ultimii 3 ani, cu o valoare egala cel putin cu valoarea estimata a lotului, prin care se face dovada ca operatorul economic a livrat si/sau prestat produse/servicii similare cu cele din lotul ofertat;pentru Lot 4 cel putin 1 contract derulat in ultimii 3 ani cu o valoare minima de 10 milioane euro
4 Certificat ISO 9001:2000 sau echivalent, in domeniul specific/relevant al achizitiei
5 Pentru Lot 4-certificarea de integrator de sisteme de cel putin 3 ani pentru produsele ofertate facuta de fabricantul componentelor principale6 Autorizarea pentru livrarea produselor emisa de producator sau autorizari pentru fiecare intermediar pentrudemonstrarea legaturii pe tot lantul de la fabricant la operatorul economic
7 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;certificarea de catre producator a personalului ce va realiza serviciile de instalare/configurare/suport pentru solutiile oferite, dovedita prin certificate emise de producator
8 Prezentarea unui document din care sa rezulte acordul neechivoc al producatorului, de a presta serviciile de suport tehnic, aferente produselor ofertate
9 Autorizatii/certificate/alte documente privindconformitatea produselor prin referire la specificatii si/sau standarde relevante
10 Declaratie pe proprie raspundere ca produsele ce urmeaza a fi achizitionate vor fi noi si de ultima generatie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2009 11:00
Locul: punctul de lucru al companiei din Bdul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul companiei
Adresa postala: Bdul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel.0214348802, Email: [email protected], Fax: 0214348810, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2009 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer