Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipamente (eurocontainere, unitati de compostare individuala) pentru colectarea si gestionarea deseurilor reciclabile si a deseurilor menajere in judetul Calarasi din cadrul proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor solide d


Anunt de participare numarul 133600/03.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala: Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Punct(e) de contact: Marian Gheorghe, Tel. +40 0242311302, Email: [email protected], Fax: +40 0242315083, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente (eurocontainere, unitati de compostare individuala) pentru colectarea si gestionarea deseurilor reciclabile si a deseurilor menajere in judetul Calarasi din cadrul proiectului?Sistem integrat de management al deseurilor solide din judetul Calarasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente (eurocontainere, unitati de compostare individuala) pentru colectarea si gestionarea deseurilor reciclabile si a deseurilor menajere si servicii de instruire tehnica, in judetul Calarasi din cadrul proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor solide din judetul Calarasi?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
39234000-1-Cutii de compost (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 377, 330RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantia de participare trebuie sa fie exprimata in suma fixa, respectiv :200.000 LEI.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei precizate, respectiv 120 de zile de la data depunerii ofertelor, inclusiv.3. Modul de constituire a garantiei de participare: i) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formular 11) - original;ii) ordin de plata in contul autoritatii contractante, Consiliul Judetean Calarasi, CF: 4294030, cont: RO65TREZ2015006XXX000200deschisla TREZORERIA CALARASI.;iii) depunere de numerar la casieria autoritatii contractante (program: 08.00 ? 11.00)iv) instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? original.In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia: - 10 % din pretul contractului, fara TVA.Se poate constitui sub urmatoarele forme: ordin de plata in contul autoritatii contractante -Consiliului Judetean Calarasi-CF: 4294030, cont: RO22TREZ7005005XXX000156, TREZORERIA CALARASI;scrisoare de garantie bancara de buna executie-original;instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? original;retinere succesiva din facturi. Dupa atribuirea contractului furnizorulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu si fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea( neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta ). Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 1A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 2A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinte obligatorii: Persoanele juridice romane / straine vor prezenta:
a. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b. Cazier judiciar sau echivalent pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
c. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil), original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, daca nu a fost depus in aceasta forma initial in oferta.
3. Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, bugetul local si bugetul asigurarilor sociale. Cerinta obligatorie:
3.1. Persoanele juridice romane vor prezenta:
a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3.2. Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.
Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
4. Declaratie pe propria raspundere cu privire la participarea la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul va prezenta Formularul 13A CERTIFICATUL de participare la licitatie cu oferta independenta prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.
5. Declaratie privind calitatea de participantla procedura de achizitie. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul 6A - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Alaturi de Formularul 6A, operatorul economic va completa si Formularul 7A- Declaratia privind lista asociatilor si a subcontractantilorsi partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia, cu exprimarile valorice ale acestor parti. Acest formular va fi prezentat doar de liderul asocierii insa va fi semnat de toti membrii asocierii.In cazul in care ofertantul nu intentioneaza sa se asocieze sau sa subcontracteze, se va completa Formularul 7A cu mentiunea ?Nu este cazul?.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006. Cerinta obligatorieOperatorul economic va completa Formularul 16 A: ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006?
Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Ter?ul sustinatorcare are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Raducu George Filipescu ? Presedintele Consiliului Judetean Calarasi, Daniel Stefan Dragulin ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Liviu Virtejanu ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Sorin Vasilescu ? Director Executiv Directía Tehnica, Gabriela Aldea ? Director Directia Management Proiecte, Paraschiva Muresanu ? Director Directia Economica, Marian Gheorghe ? consilier, Mihai Poteaca ? ref. de specialitate, Veronica Dragulin ? manager public, Gina Popescu ? consilier, Simona Mustatea ? consilier, Decu Daniel ? consilier, Robert Plesa ? consilier, Baicu Emanuela ? consilier) este exclus din procedura de atribuire. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.7. Informatii privind subcontractantii. Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa completeze lista cuprinzand subcontractantii cu mentionarea datelor de recunoastere si a partii ce va fi subcontractata in exprimare valorica- Formularul 9A. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta inaintea semnarii contractului de achizitie publica. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
a) Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca :
? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata;
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
c) ONG
Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare; documente care atesta ca persoana semnatara este autorizata, precum si statutul cu modificarile la zi.NB. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate documentul care dovedeste capacitatea de exercitare a activitatii profesionale in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Media cifrei globale de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) din cel mult ultimii trei ani financiari incheiatitrebuie sa fie mai mare sau egala cu: 24.000.000 LEI. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2009:1 euro =4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala
2.Fisa experienta similara. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a furnizat/livrat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei: in cadrul a cel mult 3 contracte in domeniul furnizarii de dotari / echipamente / containere / compostoare / vehicule pentru colectarea deseurilor menajere si/sau deseurilor reciclabile, cu o valoare cumulata de cel putin 12.000.000 lei fara TVA.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2009:1 euro =4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Pentru anul in curs, transformarea in lei se va face la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei din ziua publicarii anuntului de participare.In calculul valorii minime impuse se vor lua in considerare livrarile operatorului economic sau membrilor asocierii care au depus oferta.
3. Prezentarea de mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice si/sau profesionalede a livra produse conforme cu cerintele din caietul de sarcini.
Standarde de asigurare a calitatii. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in domeniul de activitate al ofertantului corespunzator prezentului contract.In cazul in care la procedura de licitatie participa o asociere de operatori economici ce depun o oferta comuna, cel putin un membru al asocierii trebuie sa detina certficatul/ certificatele solicitat/solicitate.
Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza conform prevederilor OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul;Numarul de runde ale licitatiei electronice: 2; Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; Durata unei runde: 1 (una) zi; In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 11:00
Locul: Ofertele se depun la consiliul Judetean Calarasi Str 1 Decembrie 1918 nr 1 Calarasi, Judet Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu, AXA 2, DEZVOLTAREA SISTEMELOR DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR SI REABILITAREA SITURILOR ISTORICE CONTAMINATE, DMI1.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL IN CONDITIILE ART. 256^2 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTARIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CALARASI
Adresa postala: STR. 1 DEC. 1918, NR.1, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910019, Romania, Tel. +40 0242311301, Email: [email protected], Fax: +40 0242315083, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer