Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipamente hardware si produse software pentru dezvoltarea sistemului informatic pentru Proiectul "Bursa de proiecte" ID 62885


Anunt de participare numarul 135613/16.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Unitatea de Implementare aProiectelor Finantate din Fonduri StructuraleStrada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Camera 24 din sediul MECTS, Tel. +40 4055633, In atentia: Ovidiu Alboiu ? Responsabil achizitii, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente hardware si produse software pentru dezvoltarea sistemului informatic pentru Proiectul "Bursa de proiecte" ID 62885
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MECTS (Lider de Parteneriat), Str.G-ral Berthelot 28-30, s1, Bucuresti;Univ. Politehnica Bucuresti, Univ. Stefan cel Mare Suceava, Univ. Petrol-GazePloiesti, Univ. Ovidius Constanta.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente hardware si produse software pentru dezvoltarea sistemului informatic pentru bursa de proiecte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
31000000-6-Masini, aparate, echipamente si consumabile electrice; iluminat (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A. ACHIZITIE COMPUTERE 1. Computere portabile ? 15 bucati. 2. Computere de birou ? 85 bucati. 3. Licenta sistem de operare statii de lucru ? 100 bucati. 4. Licenta software office statii de lucru ? 100 bucati. 5. Program protectie calculatoare? 100 bucati.
B. ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE DE COMUNICATII SI ARTICOLE CONEXE 6. Router ? 4 bucati 7. Switch ? 4 bucati 8. Router ? 1 bucata 9. Switch 48 porturi -1 bucata
C. ACHIZITIE DULAPURI TEHNICE SI ACCESORII 10. Dulapuri tehnice tip rack si accesorii ? 1 bucata 11. Dulapuri tehnice tip rack ? 4 bucati 12. Surse de alimentare electrica continua ? 1 bucata 13. Surse de alimentare electrica continua ? 4 bucati
D. ACHIZITIE SERVERE14. Server de mail si management infrastructura ? 1 bucata 15. Server baze de date ? 1 bucata 16. Server aplicatii ? 1 bucata
E. ACHIZITIE DE SISTEME INFORMATICE 17. Pachete software de interconectare de platforme (integrare ? server de aplicatii) ? 1 bucata18. Pachete software pentru servere web (portal colaborativ) ? 1bucata19. Pachete software - licenta sistem de operare server ? 1 bucata20. Pachete software - licenta sistem de operare server ? 1 bucata21. Pachete software - licenta sistem de operare server ? 1 bucata
F. ALTE ECHIPAMENTE IT 22. Multifunctionale (imprimanta, scanner, copiator) ? 1 bucata23. Unitati de banda cu deplasare continua ? 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 510, 008RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. la proc. va fi in cuantum de 30000 lei. Valabilitate: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. GP se va constitui printr-un instr. de garantare, neconditionat, emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, ce se prezinta in original. Instr. de gar. trebuie sa resp. prev. art. 86 alin. 1-3 si alin. 6 din H.G. nr.925/2006, cu modif. si compl. ult. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50 % a valorilor pentru criteriile legate de GP. Ofertele care nu sunt insotite de GP, in original, constituita in cuantumul si pentru perioada prev. in doc. de atribuire vor fi respinse si returnate la deschidere. AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GBE in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractual de AP in perioada de valabilitate a ofertei. d) In conformitate cu art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006, daca ofertantul depune o contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului. GP constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de AC la solicitarea ofertantului in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii de catre ofertant a GBE. GP, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de AC dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a constitui Garantia de buna executie in conformitate cu cerintele Sectiunii IV (Contractul deFurnizare Produse).Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare prezentat de catre ofertant trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Instrumentul de garantare prezentat va putea fi emis de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari. Instrumentul de garantare prezentat de catre ofertant va trebui sa fie inoriginal.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea: completarea si prezentarea Formular 1 ?Declaratie privind eligibilitatea?conform art. 180 din O.U.G. 34/2006, in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2 - Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta. Cerinte obligatorii: 1.Completarea si prezentarea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular 2)
Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: cerinte obligatorii: Completarea si prezentarea Formular 3 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, in original In cazul unei asocieri, Formular 3 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, va fi completat de catre fiecare asociat.
Cerinta nr. 4 Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Cerinte obligatorii: Completarea si prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul 4) Ofertantul nu are dreptul: sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006: Se va completa si prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (Formularul 5) in original. Numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Proiectului ID62885, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Simona Tanase, Iulian Barsan, Vladimir Ciobanu, Adrian Onaca, Marius Balasa, Ovidiu Alboiu ?i Mihaela Tataru. In cazul unei oferte comune toti semnatarii acordului de asociere vor completa documentele prevazute. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane: Cerinte obligatorii: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Copie dupa Actul Constitutiv (contractul de societate sau statutul societatii); copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a transmite Certificatul Constatator in original sau copie legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr. 2 Persoane juridice/fizice straine Cerinta obligatorie: Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acestea, o declaratie pe proprie raspundere, autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident insotite de traducerea legalizata, in limba romana original). In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul ofertei comune toti semnatarii acordului de asociere vor prezenta documentele prevazute.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 3.000.000, 00 lei.
Cerinta nr. 2: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Informatii privind capacitatea tehnica pentru care se solicita efectuarea in ultimii 3 ani a minim unui contract similar, care sa fi avut ca obiect livrarea de echipamente hardware si produse softwarea carui valoarea fost de cel putin 1.500.000 lei.
Cerinta nr. 2: Recomandare de la beneficiarii fiecarui contract similar invocat.
Cerinta nr. 3: Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Cerinta nr. 4: Informatii privind subcontractantii
Cerinta nr. 1: Certificat de conformitate privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda 50 de puncte
2.
Punctajul tehnic
50%
Descriere: Se acorda de catre comisia de evaluare pe baza aprecierii obiective efectuate de catre membrii acesteia, apreciere care se raporteaza in totalitate la prevederile caietului de sarcini.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2012 14:00
Locul: Sediul sedinte din sediul MECTS, strada General Berthelot 28-30, etaj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sunt autorizati sa participe la deschiderea ofertelor delegatii cu imputernicire scrisa din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prin FSE POSDRU 2007 ? 2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie (DMI) 1.2, Proiect: ?Bursa de proiecte?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
DEPARTAJAREA OFERTELOR CARE AU OBTINUT ACELASI PUNCTAJ TOTAL SI CARE SUNT CLASATE PE PRIMUL LOC DUPA APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE - In conformitate cu prevederile manualului operational al ANRMAP-pentru criteriul de atribuire "oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic", in cazul in care comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj total pentru douasau mai multe oferte, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cont. se depun la CNSC termen 10 zile incep. cu ziua urm. luarii la cun., in cond. OUG 34, despre un act al AC consid. nelegal. Cont. ce priveste cont. DA publ. in SEAP in cond. art. 75 si art. 127 data luarii la cun. este data publicarii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului ? Unitatea de Implementare aProiectelor Finantate din Fonduri Structurale
Adresa postala: Str. General Berthelot nr. 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214055633, Email: [email protected], Fax: +40 213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer