Licitatie Publica - Achizitie de echipamente informatice si de comunicatii necesare implementarii proiectelor Unitatii Centrale pentru Reforma Administratiei Publice (UCRAP
Anunt de participare numarul 106510/20.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1A sect. 1 Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Rosu, Tel. 021/778.70.70, In atentia: Aurel Rosu, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Administratiei si Internelor ? Grupul de Achizitii, Investitii si Intretinere pentru Comunicatii si Informatica
Adresa postala: Strada Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032324, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Rosu, Tel. 021/778.70.70, In atentia: Aurel Rosu, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Administratiei si Internelor ? Grupul de Achizitii, Investitii si Intretinere pentru Comunicatii si Informatica
Adresa postala: Strada Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032324, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Rosu, Tel. 021/778.70.70, In atentia: Aurel Rosu, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente informatice si de comunicatiinecesare implementarii proiectelor Unitatii Centrale pentru Reforma Administratiei Publice (UCRAP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente informatice si de comunicatiinecesare implementarii proiectelor Unitatii Centrale pentru Reforma Administratiei Publice (UCRAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
38653400-1-Ecrane pentru proiectii (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48761000-0-Pachete software antivirus (Rev.2)
72400000-4-Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de echipamente informatice si de comunicatiinecesare implementarii proiectelor Unitatii Centrale pentru Reforma Administratiei Publice (UCRAP
Valoarea estimata fara TVA: 364, 036RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.10.2010 pana la 18.08.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare si de buna executie conform documentatiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiecte cu finantare din Fonduri externe nerambursabile postaderare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Furnizori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, sau echivalent.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, sau echivalentCazier judiciar pentru administrator / administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator solicitat la pct. V.2. In cazul in care documentele ofertei sunt semnate de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar, sau echivalent, si pentru aceasta persoana.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat de atestare fiscala, privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor..
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani respectiv 2007, 2008, 2009 care sa demonstreze experienta operatorului economic in domeniul contractului (se va completa Formularul nr. 7 - Declaratie privind Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani) In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr. 8.1- Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2010 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2010 10:30
Locul: Str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, telefon 021/778.70.70,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participarea la sedinta de deschidere se va face in baza unei imputerniciri din partea firmei ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): sunt finantate prin Programul Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS nr.6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor ? Grupul de Achizitii, Investitii si Intretinere pentru Comunicatii si Informatica
Adresa postala: , Strada Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032324, Romania, Tel. 021/778.70.70, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 11:24