Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipamente IT


Anunt de participare numarul 130589/20.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala:  str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Punct(e) de contact:  Valentin Radu, Nicolae Grafcenco, Tel. 0213155858, 0213155859, int.207, In atentia:  Director DTICSV Ancuta Anda MACOVEI, Email:  [email protected], Fax:  0213102672, Adresa internet (URL):  www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central al A.N.V. din str. Matei Millo nr.13, sect.1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea de echipamente IT aferente proiectului PHARE RO2006/018 ? 147.03.06 ??Continuarea consolidarii capacitatii institutionale a Romaniei in domeniul protectiei drepturilor de proprietate intelectuala si industriala? ? componenta de furnizare de bunuri, pecum si cele aferente proiectului PHARE RO2006/018 ?147.03.04.01.05 ?Dezvoltarea retelei de laboratoare vamale ? componenta de achizitii de bunuri? ? LOTUL 6 ? Echipament IT
Detalii complete in documentatia de atribuire , in sectiunea II - Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
38651600-9-Camere digitale (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de achizitie publica avand ca obiect furnizarea de echipamente IT
Lot 1 - Proiectul PHARE RO2006/018 ? 147.03.06 ? ?Continuarea consolidarii capacitatiiinstitutionale a Romaniei in domeniul protectiei drepturilor de proprietate intelectuala si industriala? ? componentade furnizare de bunuri : ? Scanner tip 1 ? 42 buc.? Camera digitala tip 1 ? 42 buc.Lot 2 - Proiect PHARE RO2006/018 ?147.03.04.01.05 ?Dezvoltarea retelei de laboratoare vamale ? componenta de achizitii de bunuri? ? LOTUL 6 ? Echipament IT: ? Desktop Workstation -5 buc.
? Laptop ? 5 buc.
? Server -2 buc.
? Scanner tip 2 -1 buc.
? Camera digitala tip 2 -5 buc.
? Imprimanta laser monocrom ? 1 buc.
? Imprimanta laser color ? 2 buc.? Switch ? 1 buc.
? UPS ? 2 buc.
? Hard disk extern ? 5 buc.
? USB Flash ? 10 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 186, 290.31RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantia de participare, in suma fixa de max. 2% din valoarea estimata, ( 1693 lei = Lotul 1 si 2032 lei = Lotul 2).2. Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Cheltuieli pe anul 2011, capitolul 51.01 ?Autoritati publice si Actiuni externe?, titlul 55 ?Alte transferuri?, articolul 55.01 ?Transferuri interne?, alineat 55.01.08 ?Programe PHARE?.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 ( Declaratieprivind eligibilitatea)Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Declaratiecompletata conform modelului nr. 12 B din sectiunea FORMULARE - indeplinirea obligatiilor de plata catre Bugetul general consolidat se probeaza cu Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice avand termen de valabilitate conform legii.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
Persoanele juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul -cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, semnata de catre reprezentantul legal si stampilat, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator si certificat de inregistrare emise de oficiul registrului comertului
Declaratie privind conflictul de interese pentruofertanti /asociati /subcontractanti conformprevederilor art. 69¹ din O.U.G.nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru cele doua loturi se solicita:
Prezentarea sistemului de help-desk/ hot-line al ofertantului, la dispozitia beneficiarului, precum si disponibilitatea serviciului on site.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2011 12:00
Locul: Sediul central al Autoritatii Nationale a Vamilor din str. Matei Millo nr. 13 sect.1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor ce vor prezenta scrisoarea de garantie de participare, imputernicire, act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 021.319.51.80 /.81 /.83, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021.319.16.74, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Autoritatii Nationale a Vamilor
Adresa postala:  Str. Matei Millo nr. 13, sect.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Tel. 021.315.58.58, Fax:  021.315.82.51, Adresa internet (URL):  www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer