Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipamente IT pentru operarea sistemului SMIS din cadrul MT


Anunt de participare numarul 35598/11.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, Nr. 44, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+40 21 326 55 55, interior 116, In atentia: Mircea Carlan, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.30, +40 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Economiei si Finantelor Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, Nr. 44, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+40 21 326 55 55, interior 603, In atentia: Ana Visinescu, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.30, +40 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente IT pentru operarea sistemului SMIS din cadrul MT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ministerul Transporturilor - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente IT, accesorii de birou si licente software
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
30240000-3-Software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 940, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000 EURO.Cuantumul garantiei de buna executie: 10 %din valoarea contractului de achizitie publica de bunuri calculata in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Phare CES 2005 (74, 47% ) si buget de stat (25, 53%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 4.1.1; Formularul 4.1.2;a)Certificat constatator eliberatde Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul;
b) Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul compania / sucursala
c) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
d) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competente) Cazier judiciar si/sau alte acte doveditoare (certificate) echivalente.
f)Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
mai mare de 500.000 de Euro pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006).(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele solicitate, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat proiecte in domeniul in domeniul IT (Furnizare echipamente IT).b)Lista cu resursele umane si structura managementului.
c)Certificare in managementulcalitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)cel putin 1 proiect cu participarea ofertantului de minimum 300.000 Euro.b) Ofertantul are angajati permanent sau colaboratori in domeniul IT care vor elabora documenatia soliciata, configurara, pune in functiune, testa si asista tehnic echipamentele si softwareul furnizate cu urmatoarele certificari: MCSE, ITIL , MCDBA, CISSP®, PMP® sau echivalent).c)Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
OPCP nr.869.485/09.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S120-147037 din 26.06.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 12:00
Locul: OPCP - B-dul Mircea Voda nr. 44., Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Documentul de Programare PHARE 2005 Coeziune Economica si Sociala, Partea 3: RO/2005/17-553.04.03 - Dezvoltarea capacitatii administrative pentru Fondurile Structurale, Prioritatea E, Sub-proiect 6, Componenta C Achizitia de echipamente IT pentru operarea sistemului SMIS in cadrul MT
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021326.55.55 , int.614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.8709 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2007 18:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer