Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipamente IT si licente : Server si accesorii, instalare si configurare - 2 buc, Monitor ? 2 buc, UPS ? 2 buc, Rack cu accesorii ? 1 buc, Notebook ? 240 buc , Sistem operare server ? 2 buc


Anunt de participare numarul 112774/09.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FEDERATIA SINDICATELOR LIBERE SI INDEPENDENTE , ,ENERGETICA"
Adresa postala:  BUCURESTI, B-DUL LACUL TEI, NR. 1-3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020371, Romania, Punct(e) de contact:  VICTOR GHENEA, Tel. 0744597301, Email:  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Federatia Sindicatelor Libere si Independente ?Energetica?
Adresa postala:  str Semenic nr 10, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300038, Romania, Tel. 0744597301, In atentia:  Victor Ghenea, Fax:  0256-.436633
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
persoana juridica de drept privat fara scop patrimonial
Activitate (activitati)
Altele: Federatie Sindicala in energie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente IT si licente : Server si accesorii, instalare si configurare - 2 buc, Monitor ? 2 buc, UPS ? 2 buc, Rack cu accesorii ? 1 buc, Notebook ? 240 buc , Sistem operare server ? 2 buc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Timisoarastr Semenic nr 10
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 505, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare deechipamente IT si licente : Server si accesorii, instalare si configurare - 2 buc, Monitor ? 2 buc, UPS ? 2 buc, Rack cu accesorii ? 1 buc, Notebook ? 240 buc , Sistem operare server ? 2 buc, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr 32/3.12.2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
32571000-6-Infrastructura de comunicatii (Rev.2)
48620000-0-Sisteme de operare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Server si accesorii, instalare si configurare - 2 buc, Monitor ? 2 buc, UPS ? 2 buc, Rack cu accesorii ? 1 buc, Notebook ? 240 buc , Sistem operare server ? 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 505, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 10000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale - POSDRU.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru operatorul economic declarat castigator pana la data semnarii acordului cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata, Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata, Persoane juridice /fizice romane: Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, nu mai vechi de 30 de zile (original sau copie legalizata).Persoane juridice/fizice strainePrezentare documente care dovedesc o forma de inregistraresi atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata ).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele prevazute la Situatia personala a candidatului /ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraDeclararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (se va completa Formularul B2)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : Media cifrei de afaceri anuala pe ultimii 3 ani financiari sa fie mai mare sau cel putin egala cu600.000lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcap tehnica1. Lista princip produse livrate in ultimii 3ani (compl declar -Form 12E si a tabelului anexat);Documentul constatator eliberat conform art 97^¹ din HG nr 925/2006 actualizata sau recomandarea din partea a cel putin a unuibeneficiar/ client enumerat in lista de la pct.1, la care a furnizat produsesimilare cu cele care se vor achizitiona, in care sa precizeze daca furnizarile de produse si serviciile aferente au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fostduse la bun sfarsit.
produsesimilare = echipamente IT servere statii de lucru , licentecu servicii de instalare si configurare, Prezentarea in copie, a certificatului emis de un organism national sau international de certificare , privind implementarea unui sistem de managemental securitatii informatiei in conformitate cu ISO 27001sau echivalent, pentru furnizor. Autorizare ( imputernicire ) de la producatorpentrucomercializare a produselor care fac obiectul achizitieiAutorizare( imputernicire ) de la producatorpentruservice la produsele care fac obiectul achizitieiDeclaratie care contine informatii privind, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea corespunzatoare a contractelor subsecvente incheiate in baza acordului cadru . Dovada ca furnizorul are implementat un sistem de management al mediului conform standardului SR ENISO 14001/2005 certificate de un organism national sau international de certificare acreditat , sau echivalentDovada ca producatorul are implementat un sistem de management al mediului conform standardului SR ENISO 14001/2005 certificate de un organism national sau international de certificare acreditat , sau echivalent. Dovada ca furnizorul are implementatun sistem de management al sanatatii si securitatii muncii conform standardului SR OHSAS 18001/2007 certif de un org national sau internat de certif acreditat , sau echiv.Inf privind subcontract, asociatii si sustinatori, standarde priv certif sist calit certif de org acred conf SR EN ISO 9001:2008 , sau echivalent,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are cel putin2 (doua) persoane pentru fiecare tip de echipament, certificate pentru asigurarea serviciilor de asistenta tehnica in perioada de garantie si post garantie.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (in asociere), capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
sistemul informatic va pune la dispozitia particip inf ref la : cea mai buna oferta si numarul participantilor la licitatia electronica numar runde :1 (una); durata rundei :1 (una) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2010 13:00
Locul: Timisoara str Semenic nr 10, cod postal 300038
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri structurale - POSDRU, Proiect ID 59618
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este publicata integral in anuntul de participare la sectiunea General la "Documentatie si clarificari"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Timis
Adresa postala:  P-ta Tepes Voda nr 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  305300, Romania, Tel. 0256-498044, Fax:  0256-200040
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Consetatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleosnr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incep cu ziua urmatluarii la cunostiinta, in cond OUG nr 34/2006 mod si compl ulterior, de catre contestator de un act al aut contr pe care acesta il consid nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2010 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer