Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipamente, licente si servicii de implementare si instruire pentru realizarea sistemului informatic in cadrul proiectului : ?Sistem informatic pentru implementarea modelului de management al relatiei cu cetatenii (CRM) in administratia publ


Anunt de participare numarul 128897/24.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala:  Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Programe, Tel. 0258/813736, In atentia:  d-neiAna Miclaus, Email:  [email protected], Fax:  0258/813736, Adresa internet (URL):  www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente, licente si servicii de implementare si instruire pentru realizarea sistemului informatic in cadrul proiectului : ?Sistem informatic pentru implementarea modelului de management al relatiei cu cetatenii (CRM) in administratia publica locala prin servicii electronice moderne?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Alba Iulia
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente, licente si servicii de implementare si instruire pentru realizarea sistemului informatic in cadrul proiectului : ?Sistem informatic pentru implementarea modelului de management al relatiei cu cetatenii (CRM) in administratia publica locala prin servicii electronice moderne?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72263000-6 - Servicii de aplicare de software (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
72268000-1-Servicii de furnizare de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de echipamente, licente si servicii de implementare si instruire pentru realizarea sistemului informatic in cadrul proiectului : ?Sistem informatic pentru implementarea modelului de management al relatiei cu cetatenii (CRM) in administratia publica locala prin servicii electronice moderne?
Valoarea estimata fara TVA: 4, 938, 967.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 50000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul de stat siBugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara;Bilanturile contabile la data de 31 decembrie 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de minim 9.877.934 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari de produse similare efectuatesiservicii similareprestate in ultimii 3 ani continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Informatii generale despre personalul ofertantului desemnat pentru acest contract, cuprinzand descrierea succinta a rolurilor fiecaruia in cadrul contractului. Informatii privind dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului.Informatii privind subcontractantii si asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim unul si maxim 2 contracte al caror obiect a inclus activitati de livrare, instalare si configurare a unei infrastructuri de echipamente si software de baza similara celei care face obiectul acestui contract (sa fi inclus obligatoriu urmatoarele componente: servere, statii de lucru, echipamente periferice, echipamente de comunicatii, sisteme de operare, sistem call center).Minim unul si maxim 2 contracte de implementare a unor solutii geospatiale bazate pe tehnologii GIS, care au vizat implementarea unor fluxuri de lucru specifice administratiei publice.Un contract care a vizat implementarea unui sistem de arhivare electronica integrat cu un subsistem de management al documentelor.Un contract in valoare de minim 1.500.000 de lei (fara TVA), care a inclus implementarea unui sistem informatic integrat, care automatizeaza schimbul de date in interiorul unei institutii sau in relatia cu institutiile subordonate sau cu cetatenii. Prin sistem informatic integrat se va intelege o suita de aplicatii software dedicate si care, prin interoperabilitate, realizeaza automatizarea unor fluxuri complexe de lucru in cadrul institutiei respective. Un contract pentru implementarea unor componente de telefonie IP si Call Center similare cu cele ofertateSuma valorii contractelor prezentate in sprijinul dovedirii experientei similare va fi de cel putin 4.500.000 lei(fara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
57065/05.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 11:00
Locul: Primaria municipiului Alba Iulia Directia programe - Str. Bucovinei, Nr. 6, Alba Iulia, jud. Alba.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantiiimputernicitiai ofertantilor , observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice -Axa Prioritara III: ?Tehnologia informatiei si comunicatiilor pentru sectoarele privat si public? Domeniul Major de Interventie 2- ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica Juridic Contencios
Adresa postala:  Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, ,Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Tel. 0258-811993, Fax:  0258-811993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 17:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer