Licitatie Publica - Achizitie de echipamente medicale, inclusiv instalare, punere in functiune si instruirea personalului utilizator
Anunt de participare numarul 148463/11.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL " ANGHEL SALIGNY" FETESTI
Adresa postala: STR.CALARASI ; NR.549, Localitatea: Fetesti, Cod postal: 925150, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Radulescu, Tel. +40 243361903 / 905, In atentia: Birou Achizitii-publice, Email: [email protected], Fax: +40 243361902, Adresa internet (URL): www.spitalfetesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi (spital)
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente medicale, inclusiv instalare, punere in functiune si instruirea personalului utilizator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii contractante, Str.Calarasi, nr.549, Mun.Fetesti, Jud.Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 495, 280 si 4, 990, 560RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in limitele bugetare si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Pe perioada acordului-cadru se estimeaza a se atribuiun numar de maxim 3 contracte subsecvente.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent va fi de 1.400.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente medicale, inclusiv instalare, punere in functiune si instruirea personalului utilizator.Echipamentele medicale sunt descrise in caietul de sarcini precum si in fisele tehnice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Caietul de sarcini.Estimare cantitati care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele ce urmeaza a fi atribuite pe durata acordului-cadru:
Electroencefalograf -min 1 buc - max 2 buc;
Masina automata de developat filme - min 1 buc - max 2 buc;
Spirometru TBC - min 1 buc - max 2 buc;
Aparat automat de electroforeza - min 1 buc - max 2 buc;
Aparat automat de hematologie (60-80 probe/h) 5diff - min 1 buc - max 2 buc;
Termostat digital pentru microbiologie-incubator - min 1 buc - max 2 buc;
Linie completa de identificare bacteriana si antibiograma - min 1 buc - max 2 buc;
Hota cu flux laminar - min 1 buc - max 2 buc;
Analizor automat de urini - min 1 buc - max 2 buc;
Analizor automat de coagulometrie - min 1 buc - max 2 buc;
Analizor automat de biochimie 200 teste/ora - min 1 buc - max 2 buc;
Centrifuga electrica 24 de locuri - min 1 buc - max 2 buc;
Electrocauter radiofrecventa - min 1 buc - max 2 buc;
Ecograf doppler color - min 1 buc - max 2 buc;
Endoscopie ORL - min 1 buc - max 2 buc;
Endoscopie urologica inclusiv accesorii - min 1 buc - max 2 buc;
Electrocardiograf - min 1 buc - max 2 buc;
Trusa electroexcizie transuretrala (TUR) - min 1 buc - max 2 buc;
Cistoscop - min 1 buc - max 2 buc;
Monitor pacient - min 1 buc - max 2 buc;
Etuva termostat - sterilizator - min 1 buc - max 2 buc;
Aparat de anestezie cu monitor - min 1 buc - max 2 buc;
Ventilator pacient - min 1 buc - max 2 buc;
Holter TA - min 1 buc - max 2 buc;
Holter EKG- min 1 buc - max 2 buc;
Monitor cu defibrilare automata - min 1 buc - max 3 buc;
Echipament investigatii urodinamice - min 1 buc - max 2 buc;
Injectomat - min 1 buc - max 2 buc;
Infuzomat - min 1 buc - max 2 buc;
Sistem neutralizare deseuri - min 1 buc - max 2 buc;
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 495, 280 si 4, 990, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 49905, 6 lei.Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor precizata in anuntul de participare.Modalitate de constituire: virament bancar in contul RO39TREZ3925005XXX000031 deschis la TREZORERIA MUN.FETESTI, cod fiscal 4365220, cu conditia confirmarii pana la data deschiderii ofertelor;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Daca se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr.24.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate de catre AC in documentatia de atribuire, vor fi respinse la deschidere, conf.art.33 din H.G.nr.925/2006.In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.In aceste conditii, ofertantul trebuie sa ataseze la oferta o Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM(Formular nr.17).Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi constituita de liderul asocierii in numele asocierii, care sa acopere toti asociatii.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Operatorilor economici le sunt aplicabile prevederile art.278^1 din O.U.G.nr.34/2006. Garantia de buna executie se constituie pentru contractele subsecvente care se incadreaza in conditiile art.89 din HG nr.925/2006.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Documentul se prezinta in original.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contactante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in Documentatia de atribuire.Pentru contractantul incadrat in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 2, 5% din pretul contractului subsecvent fara TVA.In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat si Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul nr.2.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conf.art.186 si art.190 din O.U.G nr.34/2006 si sustinatorii terti acestuia trebuie sa prezinte Formularul nr.2.Cerinta 2
In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul nr.3.
Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la pct.a), c)indice 1 si d) ale art.181 din O.U.G. nr.34/2006.Cerinta 3
In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.Cerinta 4
In cazul asocierii, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.Documentul se va prezenta si de catre subcontractant, daca este cazul.
Pentru completarea declaratiei: persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ec.Dugala Nicolae-Manager, Ec.Chirobocea Ecaterina ? Director Fin.-Contabil, Catrinoiu Emilia ? Consilier-Juridic; Comisia de evaluare: Radulescu Valentin ? Referent Achizitii-publice -presedinte, Neculai Florentina ? Economist II -membru, Ionica Silviu ? Functionar - membru precum si membrii de rezerva Mitu Elena ? Economist II, Postole Stefan ? Functionar Adm.-tiv.Cerinta 5
In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.Cerinta 7
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la Bugetul Local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul''.Cerinta 8
-Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la Bugetul General Consolidat din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul''.-In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, aceasta se va prezenta insotita de copii dupa ordinele de plata prin care se demonstreaza plata la zi a acestor esalonari, precum si plata obligatiilor curente ale operatorului economic.-In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste certificate.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin(4) din H.G.nr.925/2006 cu modificarile ulterioare. Cerinta 1
Operatorul economic sa fie inregistrat legal.
Document edificator: a)-Pentru persoanele juridice romane:
-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.b)-Pentru persoanele juridice straine:
-Autorizatie de functionare pentru domeniul de activitate, cu viza in termen sau certificat constatator ORC si/sau Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, traduse legalizat in limba romana.-Mentiune: pentru ofertantul castigator/clasat pe locul I, se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Acesta se va depune la sediul Autoritatii contractante in termen de 3 zile de la data solicitarii.Cerinta 2
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii al ofertantului privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2010, 2011 si 2012)sa fie de minim: 2.000.000 lei.Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoare, adica cel putin 1.000.000 lei fara T.V.A.Convertirea in lei/valuta, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru fiecare an in parte.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Potrivit art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1) art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art.69 ^1, ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea economica si financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin.(2) art.186 din OUG 34/2006.
Bilantul contabil pe anul 2012inregistrat la organele competente sau orice alte documente(chiar si neinregistrate), care sa ateste indeplinirea cerintei.Se vor prezenta copii cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara.Din lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, trebuie sa rezulte ca, ofertantul a furnizat echipamente similare ca natura si complexitate, in baza a cel putin unul sau cel mult 3 contracte in valoare cumulata de minim :2.000.000 lei.Se prezinta certificatul/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Informatii privind tert sustinator(in cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana).Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art.69 ^1, ale art. 181 lit. a, c 1 si d din OUG nr. 34/2006.
Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
Informatii privind asociatii.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte de data semnarii acordului-cadru.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si economico-financiara, pot sa fie indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001:2008 sau echivalent;
Certificare ISO 13485:2004 pentru import si comercializare de dispozitive medicale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2014 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2014 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2014 09:30
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, Str.Calarasi, nr.549, Mun.Fetesti, Jud.Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici, pe baza de document de identificare si de imputernicire semnata si stampilata.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din O.U.G.nr.34/2006 respectiv, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal , ,Anghel Saligny, , Fetesti- Birou juridic
Adresa postala: Str.Calarasi, nr.549, Localitatea: Fetesti, Cod postal: 925150, Romania, Tel. +40 0243/361905, Email: [email protected], Fax: +40 0243/361902, Adresa internet (URL): www.spitalfetesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2013 09:13