Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipamente pentru dotarea laboratoarelor de control analitic


Anunt de participare numarul 63125/05.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ANTIBIOTICE S.A. IASI
Adresa postala: sos. Valea Lupului, nr. 1, mun. Iasi, jud. Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 7074010, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL FLORIN DIAC, Tel.0232.253600, Email: [email protected], Fax: 0232.211020, Adresa internet (URL): www.antibiotice.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: fabricatie de produse farmaceutice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente pentru dotarea laboratoarelor de control analitic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul ANTIBIOTICE S.A., str. Valea Lupului, nr. 1, Iasi, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente pentru dotarea laboratoarelor de control analitic in scopul cresterii competivitatii produselor farmaceutice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29563200-5 - Instalatie de dozare (Rev.1)
29232000-4-Echipamente de ventilatie (Rev.1)
29862000-9-Echipament de tiparire si de grafica (Rev.1)
33250000-7-Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Aparat de laborator semi-automat pentru dozarea medicamentelor sub forma de monodoze 1 buc. cod CPV 29563200-5.
2.Tester de dezintegrare 1 buc. cod CPV 33250000-7
3.Aparat de purificare a aerului pentru asigurarea conditiilor de clasa D 1 buc. cod CPV 29232000-4
4.Evaporator de lichide sub azot 1 buc. cod CPV 33250000-7
5.Aparat de etichetat probe de laborator dozate in fiole 1 buc. cod CPV 29862000-9
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 65, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.10.2008 pana la 31.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 2846 lei (800 euro)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din fonduri de la Bugetul de Stat si din surse proprii ale ANTIBIOTICE S.A. Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, certificat de inregistrare fiscala, certificat de atestare fiscala, certificat constatator de Registrul Comertului, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, documente privind situatia financiara
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista livrarilor efectuate in ultimii 3 ani. Autorizare pentru livrarea produselor, emisa de producator. Declaratie privind personalul calificat, insotita de CV-uri. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita certificate de instruire la producator pentru personalul implicat in indeplinirea contractului. Ofertantii care nu fac dovada implementarii sistemului propiu de calitate vor considerati neeligibili
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7622 P/05.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2008 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2008 12:00
Locul: sediul ANTIBIOTICE S.A., str. Valea Lupului, nr. 1, Iasi, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentantii autorizati ai ANTIBIOTICE S.A.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi accesata in SEAP (atasata prezentului anunt de participare) sau se poate obtine in format tiparit de la sediul ANTIBIOTICE S.A. Iasi, birou Investitii, persoana de legatura ing. Daniel Diac
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic ANTIBIOTICE S.A. Iasi
Adresa postala: str. Valea Lupului, nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 707410, Romania, Tel.0232.253600, Fax: 0232.211020, Adresa internet (URL): www.antibiotice.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2008 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer