Licitatie Publica - ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE PENTRU TRATAREA SI ELIMINAREA FINALA A DESEURILOR MEDICALE PERICULOASE , IN CONFORMITATE CU LEGISLATIA NATIONALA SI STANDARDELE EUROPENE
Anunt de participare numarul 67399/28.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN SIBIU
Adresa postala: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI LUPASCU, Tel.0269 / 215050, Email: [email protected], Fax: 0269 / 215434, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE PENTRU TRATAREA SI ELIMINAREA FINALA A DESEURILOR MEDICALE PERICULOASE , IN CONFORMITATE CU LEGISLATIA NATIONALA SI STANDARDELE EUROPENE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Bd. CORNELIU COPOSU NR 2-4 TEL 0269215050
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procurarea de echipamente performante pentru tratarea deseurilor medicale periculoase.Acestea se vor achizitiona tinandu-se cont de performantele echipamentelor de tratare precum si de impactul acestora asupra fiintei umane si asupra mediului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33191000-5 - Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 ECHIPAMENT
Valoarea estimata fara TVA: 897, 725RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE :17955 RON ; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% din valoarea contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL - FONDURI ALOCATE DE CATRE CONSILIUL JUDETEAN SIBIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale operator economic. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
- Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original sau in copie, conform cu originalul.
Declaratie privind eligibilitatea.
- Certificat de inregistrare.
- Autorizatie de la producator pentru distributie.
- Certificat implementare si aplicare a unui sistem de management al calitatii ISO 9001.
- Certificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001.
- Cazierul judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil).
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal, in original sau copie care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice.
Vor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect de activitate comercializarea produselor care vor face obiectul contractului pentru care s-a organizat aceasta licitatie.
- Neprezentarea unui document prevazut la punctul 4 din fisa de date a achizitiei, conduce la respingerea ofertei, ca fiind necorespunzatoare, nefiind acordat vreun termen ulterior de prezentare a acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (2007) Copii ale bilantului contabil si ale contului de profit si pierdere, vizate de organul competent.
Vor fi admisi numai operatorii economici care inregistreaza profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2008 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU - SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII FIRMEI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL SIBIU - SECTIA CONTENCIOSULUI ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-DUL VICTORIEI NR. 11 TEL 0269217104, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269217104
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Adresa postala: Bd. CORNELIU COPOSU NR 2-4, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550245, Romania, Tel.0269215050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2008 10:32