Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipamente ,sisteme antiincediu si antiefractie pentru realizarea infrastructurii de comunicatii date voce ,instalare si punere in functiune a acestora


Anunt de participare numarul 137430/18.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Punct(e) de contact: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Tel. +40 257211233, In atentia: Ioan Grat, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente , sisteme antiincediu siantiefractie pentru realizarea infrastructurii de comunicatii date voce , instalare si punere in functiuneaacestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, str. Andrenyi Karolyi nr. 2-4, jud. Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente pentru realizarea infrastructurii de comunicatii date voce pentru proiectul tranfrontalier cu acronimul GYULA-ARAD-MED; "Vindecare fara granite in aria Cris - Mures - Stabilirea fondului comun de vindecare in judetele Arad si Bekes in domeniul sanatatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32427000-2 - Sistem de retea (Rev.2)
45314320-0-Instalare de cabluri de retele informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 167, 984EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participarea este 1680 EURO ( 840 Euro pentru I.M.M. - uri - cf. Legii 346/14.07.2004)Perioada de valabilitate a garantiilor pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: garantiile pentru participare se vor constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul mentionat mai sus. In situatia in care operatorul economic constituie garantia sub forma de scrisoare de garantie bancara, prezentata in original, emisa in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, aceasta va fi intocmita conform modelului ?scrisoarea de garantie bancara pentruparticipare? (Formularul F.10a) prezentat in fisierul ?Modele de formulare?.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul Spitalui\lui Clinic Judetean de Urgrnta Arad - deschis BANCA TRANSILVANIA SUCURSALA ARAD nr RO 85BTRL 00204202R9571600 cod fiscal 3519879 In cazul in care plata se efectueaza cu ordin de plata, este necesara confirmarea inextrasul de cont al autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor, respectiv ................, a existentei fondurilor virate. Dovada , scrisoarea (scrisorile) de garantie bancara de participare la procedura de achizitie va fi emisa in favoarea autoritatii contractante si va fi prezentata obligatoriu in original, intr-un plic separat, cel mai tarziu la sedinta de deschidere a ofertei, LA VEDERE. Modalitati de retinere cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. 1 din OUG 34/2006 actualizataCursul Euro la care se va face raportarea este cel stabilit de catre BNR inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie este de 5 % din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.(2, 5 % pentru I.M.M. ? uri - cf. Legii 346/14.07.2004). Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: -instrument de garantare, care se va prezenta autoritatii contractante, inoriginal, inainte de semnarea contractului. Modelul formularului este cel prezentat in fisierul ? Modele de formulare" (Formularul F 13).Scrisoarea de garantie bancara de buna executie va fi valabila 30 de zile peste data valabilitatii contractului.- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf. art. 90 alin (3) din HGR 925/2006 actualizata. Modul de eliberare/restituire al garantiei de buna executie: - in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare (HURO - 0802-021) Stabilirea fondului comun de vindecare in judetele Arad si Bekes in domeniul sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul (Formularul F.1) prezentat in fisierul ?Modele de
formulare?, cu valabilitate egala cu cea a ofertei, respectiv 90 zile.
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.G.34/2006 completata in conformitate cu modelul (Formularul F.2) prezentat in fisierul ?Modele de formulare?.
3)Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006
Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului F.3 - din fisierul ?Modele de formulare?.
Nota: mentionam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Teodora Olariu- Manager; Ec. Nicolina Popa? Director financiar contabil: Dr.Bogdan Totolici-Manager Proiect;Dr.Carmen Neamtu-Expert pe probleme de finantare a serviciilor medicale ;
Ec.Ioan Grat-Birou Achizitii publice
4)Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului F.4 - din fisierul ?Modele de formulare?.
Se solicita conform Ordinului ANRMAP nr.314/20.10.2010
5)Certificate constatatoare prezentate in original sau in copie conform cu originalul, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel:
a) pentru candidatii din tara:
- certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local).
b) pentru candidatii din alta tara:
- formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 5), lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie
pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens.
Documentele de la pct. 5) vor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul si vor prezenta situatia datoriilor scandente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ofertele vor fi considerate inacceptabile conform art.36.alin.(1) lit b) din HG 925/2006 pentru ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la a rt 180 si 181 , care inregistreaza datorii privind plata impozitelor si a taxelor locale sau la bugetul de stat, precum si ofertantii
care nu respecta prevederile art.46 din OUG 34/2006 , cu modificarie si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta insleniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu in conf.cu art 9(1) din Ordinul 509/2011 Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor, prezentat oricare din urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte urmatoarele :
- Obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
- asociatii societatii
Persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constator in original sau copia legalizata a acestuia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani , din care sa rezulte o
cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 300.000 euroIn situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicata de BNR sau BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta:
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Ofert. va disp. de un min. 6 pers din care: -2 spec. cu stud. sup.-ing.telecom., 4 pers.pt.instalari echipam.Active si Pas.din care min.2 pers.specializ.pt instalari echip.de semnaliz.a incendiilor.Se va prez.: lista nominala a pers. implicat in derular. ctr.;
-doc. just. din care sa rezulte rap. juridic intre ofertant si pers nominalizat;
- diplome ing. Telecomunicatii.- se vor prez doc. just. cu pers. cert. pt. inst. echip.active si pasive. -doc. de atest. a certificarii pers.(minim 4 pers.) pt. instalari mat. si echip. DE RETELISTICA ACTIVE SI PASIVE , din care minim 2 pers. pentru instalari ECHIP.SEMNALIZ. A INCENDIILOR
-pentru sist. de antiincendiu din camera serverelor se va prez certif. de atest. pt. execut. sist. si instalatiilor de semnaliz., alarmare si alertare in caz de incendiu.-pt. sist. de antiefr. din camera serverelor - licenta de aviz. a firmei pt proiect. si inst. sist. de alarm.impotr. efract.emisa de Politie Direc. POP cf.L 333/2003 act. si HG 1010/2004 act.
- continuare pentru casuta anterioara
1. Certificat de atestare pentru efecturarea lucrarilor de executare a sist de instalatii de semnalizare alarmare, si alertare in caz de incendiu cf HG 259/2005 si Hot. Nr. 1490 pentru aprobarea Reg. de org.si functionare si aorganigramei IGSU, in temeiul art. 108 din Const., repub, al art. 13 din OG nr. 88/2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 363/2002, actualizata, si al art. 31 alin. (1) din OUG nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta, 2. Certificat de absolvire pentru tehnician sisteme si instalatii semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu conform OG 129 /2000 republicata
3. Certificat de competenta tehnica pentru sisteme de detectare si alarma la incendiude echipamente de detectare si alarmare incendiu
Experienta similara
Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor livrari de
produse in ultimii 3 aniPentrucel putin un contract din celeprezentate in lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (Formular F9)solicitam ofertantilor prezentarea unei recomandari din partea unui alt beneficiar/client., care trebuie sa precizeze cel putin modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului
Sistem de asigurare a calitatii SR-EN-ISO 9001:2001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara-Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul? se acorda astfel: Pentru oferta cu cel mai scazut pre? se acorda numarul maxim de puncte; Pentru celelalte oferte, punctajul P(i) se acorda astfel: P1 = (Pret minim : Pret N) x punctajul maxim acordat (60 puncte).Unde: Pret (minim) - pretul cel mai mic ofertat; Pret (N) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul;
2.
Termenul de finalizare a contractului
15%
Descriere: Termenul va fi justificat prin graficul de realizare a contractului (fizic si valoric); Termenul va fi exprimat in zile calendaristice si va fi realist si justificat; - Termenele care se dovedesc a fi aberante vor fi notate cu 0 puncte; - Termenul minimde realizare este de 60 de zile, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, termenulmaxim de realizare este de 90 de zile; peste care oferta va fi declarata neconforma -Pentru cel mai scurt termen, se va acorda punctajul maxim alocat, 15 puncte; - Pentru ofertele cu termene mai lungi (Tn), punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P2=(termen minim : termen N) x punctaj maxim alocat (15 puncte).
3.
Garantia acordata produselor si serviciilor
25%
Descriere: Durata de garantie minima acceptata este de 24 luni, sub care oferta va fi declarata neconforma, iar maxima este de 120 luni, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar; Garantia tehnica ? respectiv garantia acordata echipamentelor tehnice, produselor si materialelor puse in opera; Acest factor va fi defalcat si punctat astfel: -pentru cea mai mare perioada de garantie ofertata, se acorda punctaj maxim alocat subfactorului de evaluare respectiv ? 20 puncte -pentru alta perioada, se acorda punctajul astfel: P3 = (Perioada ofertei : Perioada maxima) x punctajul maxim alocat (20 puncte). Per. de garant nejustificate vor fi notate cu 0 puncte. Perioada de garantie a produselor livrate trebuie sa fie de minim 24 luni de la data semnarii procesului verbal de receptie . Nu se accepta o perioadade garantie mai mica de 24 luni. Nota: Metodologia de acordare a punctajului / algoritmul de calcul: Punctaj total = P1+P2+P3
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2012 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Andrenyi Karoly nr. 2-4, Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program tranfrontalier HURO 0802-021Titlu proiect: Vindecare fara granite in aria Cris Mures-Stabilirea fondului comin de vindecare in judetele Arad si Bekes in domeniul sanatatii Acronim" GYULA-ARAD-MED"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul ((Program tranfrontalier HURO 0802-021))
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care va apare situatia existentei de oferte cu punctaj egal, autoritatea contractanta va solicita, ofertantilor in cauza, prezentarea unor noi oferte de pret, in plic sigilat cu scrisoare de inaintare pentru a se reface algoritmul de calcul si a se reface punctajul final, tinand cont ca criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasa din pdv economic, in vederea atat a asigurarii indeplinirii prevederilor art.2 din OUG 34/2006 cat si a finalizarii procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica. Sedinta de deschidere a noii oferte se va comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.2. INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: DACA E CAZUL: ofertantii vor prezenta o lista cuprinzand subcontractantii, (Formularul F.7) inainte de incheierea contractului . Ofertantul declarat castigator va prezenta acordurile de subcontractare incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, la data semnarii contractului potrivit modelului(Formularul F.6) .In cazul asocierilor, documentele de calificare de la pct. III 2.1.a, pct. III 2.1. b, pct. III 2.3.b vor fi prezentate de catre fiecare din membrii asociatiei, iar documentele de la pct. III 2.2 si pct. III.2.3.a vor fi prezentate pentru tot grupul asociat. Asocierea va fi demonstrata prin prezentarea unui acord de asociere, completat conform modelului (Formularul F. 10) prezentat in fisierul "Modele de formulare".In cazul asocierilor, pentru a beneficia de statutul I.M.M. noua entitate trebuie sa se incadreze ca numar de angajati si cifra de afaceri in prevederile Legii 346/2004.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: Str. Andrenyi Karoly nr. 2-4, jud. Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310037, Romania, Tel. +40 257211233, Email: [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer