Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de echipamente ,sisteme antiincediu si antiefractie pentru realizarea infrastructurii de comunicatii date voce ,instalare si punere in functiune a acestora


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
164.809 EUR

Castigatorul Licitatiei: Memory S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 137430/16.01.2013
Informatii anunt de participare asociat 132807
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Punct(e) de contact: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Tel. +40 257211233, In atentia: Ioan Grat, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de echipamente , sisteme antiincediu siantiefractie pentru realizarea infrastructurii de comunicatii date voce , instalare si punere in functiuneaacestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, str. Andrenyi Karolyi nr. 2-4, jud. Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente pentru realizarea infrastructurii de comunicatii date voce pentru proiectul tranfrontalier cu acronimul GYULA-ARAD-MED; "Vindecare fara granite in aria Cris - Mures - Stabilirea fondului comun de vindecare in judetele Arad si Bekes in domeniul sanatatii
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32427000-2 - Sistem de retea (Rev.2)
45314320-0-Instalare de cabluri de retele informatice (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
164, 809.36EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S139-232439din21.07.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 258 Denumirea: Achiz.echip., sist. antiincediu, antiefractie pt. realiz. infrastructurii comunicatii date voce
V.1) Data atribuirii contractului 08.01.2013
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Memory S.R.L.
Adresa postala: Bdul Libertatii , Nr 7, Bl 14B, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331031, Romania, Tel. 0254711600, Email: [email protected], Fax: 0254711400, Adresa internet (URL): www.memory.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 167984.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 164809.36 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 726, 908.16 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program tranfrontalier HURO 0802-021Titlu proiect: Vindecare fara granite in aria Cris Mures-Stabilirea fondului comin de vindecare in judetele Arad si Bekes in domeniul sanatatii Acronim" GYULA-ARAD-MED"
VI.2) Alte informatii
1.In cazul in care va apare situatia existentei de oferte cu punctaj egal, autoritatea contractanta va solicita, ofertantilor in cauza, prezentarea unor noi oferte de pret, in plic sigilat cu scrisoare de inaintare pentru a se reface algoritmul de calcul si a se reface punctajul final, tinand cont ca criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasa din pdv economic, in vederea atat a asigurarii indeplinirii prevederilor art.2 din OUG 34/2006 cat si a finalizarii procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica. Sedinta de deschidere a noii oferte se va comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.2. INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: DACA E CAZUL: ofertantii vor prezenta o lista cuprinzand subcontractantii, (Formularul F.7) inainte de incheierea contractului . Ofertantul declarat castigator va prezenta acordurile de subcontractare incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, la data semnarii contractului potrivit modelului(Formularul F.6) .In cazul asocierilor, documentele de calificare de la pct. III 2.1.a, pct. III 2.1. b, pct. III 2.3.b vor fi prezentate de catre fiecare din membrii asociatiei, iar documentele de la pct. III 2.2 si pct. III.2.3.a vor fi prezentate pentru tot grupul asociat. Asocierea va fi demonstrata prin prezentarea unui acord de asociere, completat conform modelului (Formularul F. 10) prezentat in fisierul "Modele de formulare".In cazul asocierilor, pentru a beneficia de statutul I.M.M. noua entitate trebuie sa se incadreze ca numar de angajati si cifra de afaceri in prevederile Legii 346/2004.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: BD. VASILE MILEA, NR. 2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Tel. +40 257250117, Email: [email protected], Fax: +40 257256484, Adresa internet (URL): http: //www.tribunalularad.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: Str. Andrenyi Karoly nr. 2-4, jud. Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310037, Romania, Tel. +40 257211233, Email: [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2013 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer