Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de Echipamente speciale de interventie pe timp de iarna, echipamente de stingere a incendiilor si echipamente de acordare a primului ajutor, in cadrul proiectului ?Sustenabilitate, Mobilitate, Accesibilitate in Regiunea Transfrontaliera Constant


Anunt de participare numarul 135575/16.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +40 241708413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de Echipamente speciale de interventie pe timp de iarna, echipamente de stingere a incendiilor si echipamente de acordare a primului ajutor, in cadrul proiectului ?Sustenabilitate, Mobilitate, Accesibilitate in Regiunea Transfrontaliera Constanta ? Dobrich ? Infrastructura de Transport ( SMART), cod MIS-ETC 114
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de Echipamente speciale de interventie pe timp de iarna, echipamente de stingere a incendiilor si echipamente de acordare a primului ajutor, in cadrul proiectului ?Sustenabilitate, Mobilitate, Accesibilitate in Regiunea Transfrontaliera Constanta ? Dobrich ? Infrastructura de Transport ( SMART), cod MIS-ETC 114;Serviciile de instruire sunt servicii accesorii furnizarii echipamentelor necesare datorita complexitatii produselor/echipamentelor specifice si vor fi acordate obligatoriu de catre ofertant - cod CPV: 72253000-3 -Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34143000-1 - Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
34113000-2-Vehicule cu 4 roti motoare (Rev.2)
34114121-3-Ambulante (Rev.2)
34144000-8-Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34144213-4-Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de Echipamente speciale de interventie pe timp de iarna, echipamente de stingere a incendiilor si echipamente de acordare a primului ajutor, in cadrul proiectului ?Sustenabilitate, Mobilitate, Accesibilitate in Regiunea Transfrontaliera Constanta ? Dobrich ? Infrastructura de Transport ( SMART), cod MIS-ETC 114, ce urmeaza a fi furnizate, cu punere in functiune, configurare, testare si servicii de instruire, defalcate pe loturi, conform caietului de sarcini:
LOT nr.1: Echipamente speciale de interventie pe timp de iarna : Vehicul multifunctional cu echipamente - 2 buc.;Vehicul echipat pentru interventii speciale pe timp de iarna -2 buc.;Vehicul pick-up pentru supraveghere-4 buc.;LOT nr.2: Echipamente de stingere a incendiilor: Autospecialapentru interventii la incendii: Vehicul special de capacitate medie (4x2)-2buc.;Autospeciala pentru interventii la incendii: Vehicul special capacitate mare (6x4)- 1 buc.;Vehicul specialF.R.A.P. - 2 buc.;LOT nr.3: Echipamente de acordare a primului ajutor: Ambulanta tip A1 - 2buc.;Ambulanta tip B -2 buc.;Ambulanta tip C -2buc.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 748, 330.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip se solicita in cuantum de: Pentru lotul 1:110.000 lei;Pentru lotul 2:80.000 lei;Pentru lotul 3:39.000 lei si se va constitui pentru fiecare lot in parte.Garan. de particip. se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Municip Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat conform prevederilor art.86 alin. (3) lit.b) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Docum. care atesta constit. garantiei de participare (in original) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei.In cond. in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asoci. beneficiaza de preved. L346/2004 privind stimul. infiint. si dezvolt. intrep. mici si mijlocii, cu modif si complet. ulterioare, in condit. in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a contractului, respectandu-se preved. art. 278^1 alin. (1) lit .b) si c) din OUG nr 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare, astfel: pt.Lot 1 - suma de 8.129, 57 lei, pt Lot 2 - suma de 7.857, 93 lei, pt.Lot 3 - suma de 5.754, 59 lei. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin instrument garantare conf art. 90 alin. din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constit. garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, aceasta se va constitui, astfel: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modif. si complet.privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri struct, buget de stat si local - proiect "Sustenabilitate, Mobilitate, Accesibilitate in Regiunea Transfrontaliera Constanta ? Dobrich ? Infrastruc de Transport(SMART), cod MIS-ETC 114.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrare in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 3; Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006 ; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 va fi prezentata si de sustinatorul tert(daca este cazul);
2.Prezentareadeclaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 4; Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit a), c^1)si d) va fi prezentata si de sustinatorul tert(daca este cazul);
- Pentru persoane juridice romane:
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
- Persoane juridice straine:
Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.
Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
3.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 5
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii : Constantinescu Nicusor Daniel ? Presedinte; Darie Cristian? Vicepresedinte; Dragomir Cristinel Nicolae ? Vicepresedinte; Shhaideh Sevil ? Director General, Directia Generala de Proiecte; Ragalie Danut? Sef Serviciul Pregatire, Proiecte, Directia Generala de Proiecte; Rizea Iuliana ? Inspector Serviciu Pregatire Proiecte, Directia Generala de Proiecte; Lungu Mihaela ? Sef Serviciu Achizitii; Pedestru Carmen - Sef Serviciu Informatica, Directia Generala de Proiecte; Tudor Mihaela ? Consilier Serviciu Implementare Proiecte Internationale, Directia Generala de Proiecte;Dumitrescu Daniela ? Consilier Serviciul Achizitii; Voicu Silvia ? Inspector de specialitate, Serviciul Buget, Directia Economico-Financiara, Manea Elena Liliana? Consilier juridic, Serviciul Administratie Publica Locala, Juridic.
Nota:
Declaratiava fi prezentata atat de catre asociat , subcontractant, cat si de catre tert sustinator.daca este cazul
4. Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform Formular 6; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
5. Prezentare declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formular 7; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul de contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare va prezenta, certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata, pentru conformitatea documentului depus in oferta
2. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Prezentarea de informatii generale, din care sa rezulte si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati
Cerinta nr. 2
Informatii privind cifra de afaceri:
media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, sa fie minim, de: - pentru Lotul 1:10.000.000 lei
- pentru Lotul 2:8.000.000 lei
- pentru Lotul 3:3.800.000 lei.In situatia in care operatorul economic nu a depus la organele de resort bilantul aferent anului 2011, acesta poate prezenta alte documente disponibile din care sa rezulte indicatorul financiar pe anul 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind principalele furnizari de produsesimilare obiectului achizitiei, conform Formularul 9 si Anexa, care va cuprinde o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2
Experienta similara privind furnizarea de produse similare obiectului contractului in ultimii 3 ani, aferent ficarui lot, astfel:
- pentru lotul 1: un contract, in valoare de 5.000.000 lei, fara TVA;
- pentru lotul 2: un contract, in valoare de 4.000.000 lei fara TVA;
- pentru lotul 3: un contract, in valoare de 1.800.000 lei fara TVA;Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr.3
Informatii privind subcontractantii ( daca este cazul)
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei; b)pretul ofertei nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata c)inf. referit. la nr. participanti si clasament d)vor fi invitati ofertantii care au depus oferte admisibile e) daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, f)Nr de runde: 1 (una), durata acesteia fiind de 24 ore. Ofertantul cu pretul cel mai scazut, rezultat in urma licitatiei electronice, are obligatia de a depune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare, oferta, refacuta, la valoarea licitata electronic.Pentru participarea la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, B-dul Tomis Nr. 51, Constanta, Judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Structurale - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, cod MIS-ETC 114, Axa priorit. 1 Accesibilitate ?Imbunatatirea mobilitatii si a accesului la infrastructura de transport, informatii si comunicatii in regiunea transfrntaliera?, Domeniul major de interv. 1.1. ? ?Imbunatatirea facilitatilor de transport transfrontalier terestru si fluvial?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania -Bulagaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, o noua propunere financiara in plic inchis, iar oferta care va avea pretul cel mai scazut se va clasa pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr.51, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 241488413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer