Licitatie Publica - Achizitie de Echipamente: statie de scanare, sistem de comunicare frontline communicator, sistem de colectare a imaginilor tip panorama pentru proiectul cod SMIS 17112
Anunt de participare numarul 129691/02.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC GENERAL TOP ART SRL
Adresa postala: strada Vasile Conta, nr. 6, apt. 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200406, Romania, Punct(e) de contact: MIHNEA-ION MARIN, Tel. 0757022011, In atentia: MIHNEA-ION MARIN, Email: [email protected], Fax: 0351442044, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de Echipamente: statie de scanare, sistem de comunicare frontline communicator, sistem de colectare a imaginilor tip panorama pentru proiectul cod SMIS 17112
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C.GENERAL TOP ARTS.R.L . CRAIOVA
- Craiova, Str. Vasile Conta, nr.6, et.1, Ap.2, jud. Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente: statie de scanare, sistem de comunicare frontline communicator, sistem de colectare a imaginilor tip panorama pentru proiectul cod SMIS 17112
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38520000-6 - Scanere (Rev.2)
32510000-1-Sistem de telecomunicatii fara fir (Rev.2)
38651000-3-Aparate de fotografiat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 544, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 5400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata maxim 50% in avans restul in termen de maxim 30 de zile de la receptia produselor din fonduri structurale proiect POR cod SMIS 17112
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie semnata conform cu originalul-Persoane juridice /fizice straine-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii3 ani, din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Training
30%
Descriere: durata si complexitatea programului de training
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 14:00
Locul: S.C.GENERAL TOP ARTS.R.L . CRAIOVA (ACZ CONSULTING) Str. Ion Maiorescu, nr.4 etaj 7 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat prin POR Axa prioritara 4 Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local, Domeniul major de interventie 4.3 Sprijinirea dezvoltarii microintreprinderilor , Imbunatatirea si diversificarea capacitatii de prestare servicii prin achizitionarea de noi echipamente tehnologice si software informatice pentru intreprinderea SC GENERAL TOP ART SRL cod SMIS 17112
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Craiova, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.GENERAL TOP ARTS.R.L . CRAIOVA (ACZ CONSULTING)
Adresa postala: Str. Ion Maiorescu, nr.4 etaj 7 Craiova Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200760, Romania, Tel. 0351442044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2011 21:04