Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de furaje extrudate pentru pastrav


Anunt de participare numarul 122414/01.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de furaje extrudate pentru pastrav
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Pastravaria Oesti, comuna Corbeni, sat Oesti, judetul Arges;
- Pastravaria Candesti, comuna Albesti de Muscel, judetul Arges;
- Pastravaria Dambovicioara, comuna Dambovicioara, judetul Arges.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de furaje extrudate pentru pastrav
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unei cantitati extimate de98.405 kg hrana pentru pesti constand inurmatoarele sortimente: -Hrana pentru puiet de pastrav - starter: 25 kg ? granulatie 150-400 µ, minim 63 % P.B., maxim 11 % L.B., I..C = 0, 60;30 kg ? granulatie 350-600 µ, minim 63% P.B., maxim 13 % L.B., I.C. = 0, 65;100 kg ? granulatie1 G , minim 62% P.B., maxim 13% L.B., I.C. = 0, 70;
-Hrana pentru puiet de pastrav si pastrav de consum faza de crestere: 350 kg ? granulatie 0, 5 mm, minim 58% P.B., maxim 15 % L.B., I.C. = 0, 80;1.200 kg ? granulatie 0, 8 mm, minim 56% P.B., maxim 18 % L.B., I.C. = 0, 90;1.700 kg ? granulatie 1, 1 mm, minim 56 % P.B., maxim 18 % L.B., I.C. = 0, 95;3.000 kg ? granulatie 1, 5 mm, minim 47 % P.B., maxim 20 % L.B., I.C. = 1, 00;6.000 kg ? granulatie 2, 0 mm, minim 45 % P.B., maxim 20 % L.B., I.C. = 1, 00 ;30.000 kg ? granulatie 3, 5 mm, minim 44 % P.B., maxim 14 % L.B., I.C. = 1, 10;56.000 kg ? granulatie 4, 5 mm, minim 44 % P.B., maxim 14 % L.B., I.C. = 1, 20.
Valoarea estimata fara TVA: 117, 376EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 1100 euro;garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. formularul Declaratie privind eligibilitatea.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. formularul Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Operatorii economici au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificate fiscale care sa ateste plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si catre bugetul local.Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie. Ofertantii au obligatia, conform prevederilor legale, sa depuna urmatoarele documente: certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Persoanele fizice/juridice straine au obligatia sa depuna: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente de infiintare ale operatorului economic, documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care operatorul economic isi are sediul precum ca are obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul ?Cifra medie de afaceri?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 117.376 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul ?Lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani?.
Ofertantul trebuie sa dispuna de fise tehnice pentru fiecare tip din produsele ofertate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a derulat in ultimii trei ani cel putin un contract de furnizare similar, indiferent de valoare.Ofertantul va prezenta fise tehnice pentru fiecare tip de produs ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Arges
Adresa postala:  str. Trivale, nr 82, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110058, Romania, Tel. 0248213434, Email:  [email protected], Fax:  0248214099, Adresa internet (URL):  www.silvapit.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 19:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer