Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de hartie format A4 si A3.


Anunt de participare numarul 139968/26.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Moise, Tel. +04 212262494, In atentia: Daniela Moise, Email: [email protected], Fax: +04 213165758, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de hartie format A4 si A3.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediile autoritatilor contractante precizate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 541, 302 si 3, 994, 184RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui anual, in functie de necesitatile fiecarei autoritati contractante participante la prezenta procedura.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie livrarea de hartie format A4 si A3 conform caietului de sarcini, respectiv la toate sediile autoritatiilor contractante (MFP, ANAF, ANRP, GF, ANV si CNP) membre ale asocierii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile acordului-cadru sunt detaliate in caietul de sarcini/autoritate contractanta membra a asocierii.Valoarea celui mai mic contract subsecvent/asociere contractanta este: 628.575, 50 lei fara TVA,
Valoarea celui mai mare contract subsecvent/asociere contractanta este: 998.546, 00 lei fara TVA,
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 541, 302 si 3, 994, 184RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 79.000 lei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006este de 7.774, 18l eiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Constituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dec.neincadrarea in prev.art.180 din OUG 34/2006-completata de catre op. ec. si/sau tertul sustinator.2.Dec.neincadrarea in prev.art. 181 din OUG 34/2006-completata de catre de catre op. ec. si/sau tertul sustinator pentru lit a), c1) si d)- Certif.de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun of.(original/copie legalizata/copie ?Cf cu originalul?)-Certif.taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun of.(original/copie legalizata/copie ?Cf cu originalul?)
3.Cert.part.cu of.independenta, cf. OrdinANRMAP nr.314/2010
4.Dec.prop. rasp.neincadrarea in prev.art. 69^1 din OUG nr.34/2006 -completata de fiecare asociat si/sau terti sustinatori. Pers.func. decizie: MFP-SG: Dl.Ciprian Sebastian Badea, ANAF-Presedinte: Dl.Serban Pop, GF-Comisar General: Dna.Felicia Pop, CNP-Presedinte: Dl.Ion Ghizdeanu, ANV-Vicepresedinte: Dl.Dorel Fronea, ANRP-Presedinte: Dl. George Baesu
5.Dec.calitatea de participant la procedura completata cf art.46 din OUG nr.34/2006 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.
2.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media Cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu1.990.000 lei.In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
a)Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
b)Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente doveditoare.Bilanturile/documentele doveditoare vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
In cazul in care participa la procedura operatori economici straini, valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze prin prezentarea a maxim 2 contracte/ documente/ procese-verbale de receptie, ca in ultimii 3 ani (calculati pana termenul limita pentru depunerea ofertelor) a furnizat hartie fotocopiatoare A4 si A3 (conform caietului de sarcini) a caror valoare sa fie egala sau mai mare decat 998.000 lei, exclusiv TVA, prin prezentarea unui document/parti relevante din contract/proces-verbal de receptie/recomandare (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Formularul nr. 7), calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.
Ofertantul trebuie sa prezinte mostrele produselor care fac obiectul ofertarii conform caietului de sarcini, insotite de un certificat eliberat de catre un laborator de incercare (ex. Certificat Larex sau echivalent), emis in anul 2012, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor minime prevazute in caietul de sarcini.Nota: In cazul in care una/unul dintre mostre/certificate lipsesc sau una dintre mostre nu este conforma descrierii din caietul de sarcini, oferta va fi declarata neconforma potrivit prevederilor HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ultzerioare.
Ofertantul trebuie sa oferteze produse care prezinta ?etichete ecologice? europene, (multi)nationale, orice alte ?etichete ecologice? sau poate dovedi prin orice mijloace adecvate conformitatea cu specificatiile tehnice de mediu solicitate, respectiv prin prezentarea dosarului tehnic al producatorului sau un raport de incercare/testare emis de un organism competent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, pe durata a 24 de ore.Ofertantii vor putea vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie si oferta cea mai buna.In licitatia electronica se va introduce pretul unitar ofertat pentru hartia A4.La licitatia electronica pot participa ofertantii care au prezentat oferte admisibile.Dupa licitatia electronica, ofertantul declarat castigator va avea obligatia de a transmite un nou centralizator al ofertei financiare (Formularul 9.1) detaliat, semnat si stampilat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 11:00
Locul: str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, mezanin, camera 214
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, Comisia de evaluare si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa etapa finala de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In caz de egalitate a punctajului, acordul - cadru se va incheia cu toti operatorii clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca va incheia acordul cadru.Oferta stabilita ca fiind castigatoare este oferta care intruneste punctajul cel mai mare, rezultat din aplicarea algoritmului prezentat in continuare: Pt=P1+P2. Punctajul maxim care poate fi acordat este 100 puncte.Pretul ofertei se calculeaza astfel: Descriere PondereP1 ? Pret unitar/top hartie format A4 95P2 ? Pret unitar/top hartie format A3 5Total 100a. Pentru cel mai scazut pret se acorda punctajul maxim alocat pentru fiecare componenta a algoritmului.b. Pentru un alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: P=(Pret min/Pret n) x punctajul maxim alocatClasamentul final se va stabili dupa desfasurarea rundei de licitatie electronicaModul de departajare a ofertelorEx.: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaj egal, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Asocierea de autoritati contractante va solicita reofertarea produselor anual, dupa stabilirea cantitatilor necesare de produse. In urma reofertarii se vor intocmii rapoartele anuale ce stabilesc clasamentul in urma reofertarii pe baza preturilor unitare reofertate si aplicarii algoritmului de calcul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2, alin. (1), lit. a) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 212262231, Fax: +40 213199649, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2012 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer