Licitatie Publica - Achizitie de ingrasaminte si de compusi azotati si achizitie de seminte de lucerna
Anunt de participare numarul 66332/13.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Arad
Adresa postala: Str. Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Galu Ioan, Tel.0257280261, Fax: 0257280361
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Arad
Adresa postala: Str. Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Galu Ioan, Tel.0257280261, Fax: 0257280361
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Arad
Adresa postala: Str. Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Galu Ioan, Tel.0257280261, Fax: 0257280361
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de ingrasaminte si de compusi azotati si achizitie de seminte de lucerna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul de Armasari ARAD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de ingrasaminte si de compusi azotati si achizitie de seminte de lucerna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Ingrasaminte si compusi azotati (Rev.2)
03114200-5-Plante furajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ingrasaminte si compusi azotati - 20000 kg, Seminte lucerna - 400 kg
Valoarea estimata fara TVA: 47, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garntie de participare pentru: 1.Lot ingrasaminte si compusi azotati=100 lei, 2.Lot seminte lucerna=100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181, Certificat de atestare fiscala, Certificat constatator emis de ORC, Autorizatie de functionare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilnat contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru livrarea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7590/08.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria DSA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2008 11:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti ofertantii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad, Sectia contencios administrativ
Adresa postala: Str. V. Milea, nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Tel.0257237055
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavrapoles, nr.6, Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conestatia se depune in termen de cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta a actului nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Directiei Silvice Arad
Adresa postala: Str. Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Tel.0257280261, Email: [email protected], Fax: 0257280361
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2008 15:02