Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de insemne grad profesional


Anunt de participare numarul 52676/20.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: SAVU GABRIELA, Tel.208.25.25 int. 26.195;311.09.99, In atentia: Savu Gabriela, Fax: 317.03.00; 317.49.65, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de insemne grad profesional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul IGPR din str. Leaota nr 2A, sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 059, 856RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona articole de echipament din componetauniformei de politie , respectiv a insemnelor de grad profesional ( petlite, epoleti, suporti de grad profesional , eghileti)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17260000-2 - Diverse articole textile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1
petlite reprezentare cu 4 randuri de frunze: min.1300/ max.1357
petlite reprezentare cu 3 randuri de frunze: min.1100/ max.1122
petlite reprezentare cu 2 randuri de frunze: min.2500/ max.2511
LOT 2
epoleti din stofa neagra, pentru chestor principal cu 2 stele: min.9/ max.20
epoleti din stofa neagra, pentru comisar sef cu 3 stele: min.76/ max.200
epoleti din stofa neagra, pentru comisar cu 2 stele: min.42 / max.60
epoleti din stofa neagra, pentru subcomisar cu 1 stea: min.7/ max.20
epoleti din stofa bleumarin, pentru comisar sef: min.1681/ max.2000
epoleti din stofa bleumarin, pentru comisar: min.1508/ max.2000
epoleti din stofa bleumarin, pentru subcomisar: min.2267/ max.4000
epoleti din stofa bleumarin, pentru inspector principal: min.1559/ max.3000
epoleti din stofa bleumarin, pentru inspector: min.1420/ max.2500
epoleti din stofa bleumarin, pentru subinspector: min.2757/ max.4000
epoleti din stofa bleumarin, pentru agent cu 1 bareta: min.7437/ max.9000
epoleti din stofa bleumarin, pentru agent cu 2 barete: min.3112/ max.4000
epoleti din stofa bleumarin, pentru agent cu 3 barete: min.5753/ max.7000
epoleti din stofa bleumarin, pentru agent cu 4 barete: min.5846/ max.8000
epoleti din stofa bleumarin, pentru agent cu 5barete: min.2939/ max.4000
LOT 3
suport insemn grad, pentru chestor cu 3 stele: min.2/ max.10
suport insemn grad, pentru comisar sef: min.1931/ max.3000
suport insemn grad, pentru comisar: min.1784/ max.2000suport insemn grad, pentru subcomisar: min.2937/ max.4000
suport insemn grad, pentru inspector principal: min.1833/ max.3400
suport insemn grad, pentru inspector: min.2076/ max.3000
suport insemn grad, pentrusubinspector: min.3410/ max.5000
suport insemn grad, pentru agent cu 1 bareta: min.10110/ max.12000suport insemn grad, pentru agent cu 2 barete: min.4150/ max. 6000
suport insemn grad, pentru agent cu 3 barete: min.8872/ max.10000
suport insemn grad, pentru agent cu 4 barete: min.8653/ max.10000
suport insemn grad, pentru agent cu 5 barete: min.4342/ max. 6000
insemn clasa profesionala pentru maneca, cu 2 benzi, din stofa neagra: min.11/ max.60
insemn clasa profesionala pentru maneca, cu 3 benzi, din stofa bleumarin: min.34/ max.50
insemn clasa profesionala pentru maneca, cu 2 benzi, din stofa bleumarin: min.1189/ max.2000
insemn clasa profesionala pentru maneca, cu 1 banda, din stofa bleumarin: min.1550/ max.2000
insemn clasa profesionala pentru maneca, agenti, din stofa bleumarin: min.3140/ max.4000
eghilet cu 2 ramuri: min.1071/ max.1500
eghilet cu 1 ramura: min.2218/ max.2500
ecuson maneca pentru sacoul de ceremonie: min.200/max.500
Valoarea estimata fara TVA: 4, 059, 856RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare : Lot1:3.150 lei; Lot2:31.400 lei; Lot3:46.500 lei Garantie buna executie :10% din pretul fara T.V.A. al contractelor subsecvente.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 si 45 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formularetip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in anul 2008/autorizatie de functionare din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate productia sau furnizarea de produse de natura celor ce fac obiectul achizitiei; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pers. fizice/juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil aferent anului 2007, vizat si inregistrat de organele competente sau scrisoare de bonitatedin partea unei/unor banci sau societati recunoscute de audit financiar si contabil. Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2005, 2006 si 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Minim 2 recomandari din partea altor beneficiari / clienti pentru produsele livrate in ultimii 3 ani. Lista cu utilajele si dispozitivele detinute de ofertant. Cate o mostra din fiecare categoriede produs/lot ofertat. Documente de certificare a sistemului de management al calitatii, valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate din seria ISO 9001 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2008 10:30
Locul: Directia de Logistica, str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030099, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050041, Romania, Tel.311.09.99, Fax: 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2008 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer