Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de laboratoare TIC, pe trei loturi, pentru unitatile de invatamant preuniversitar din judetul Satu Mare conform listei inclusa in caietele de sarcini


Anunt de participare numarul 19915/21.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI SATU MARE
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918 nr.6, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Punct(e) de contact: VASILE POPA, Tel.0261.750.200/0744.848.194, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0261.750.200, Adresa internet (URL): www.isj.sm.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de laboratoare TIC, pe trei loturi, pentru unitatile de invatamant preuniversitar din judetul Satu Mare conform listei inclusa in caietele de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din judetul Satu Mare conform Anexei 2 inclus[ in caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de laboratoare TIC, pe trei loturi, pentru unitatile de invatamant preuniversitar din judetul Satu Mare conform listei inclusa in caietele de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231000-7 - Computere si imprimante (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
32 Laboratoare TIC pentru unitatile de invatamant preuniversitar din judetul Satu Mare
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 222, 800 si 2, 222, 890RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.08.2007 pana la 14.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de: Lot1 = 39250.94 RON, Lot2 = 2465 RON , Lot3 = 2741 RON , garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform articolului 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate;Declaratie de neincadrtare in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006;Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Comertului;Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de distributie a produselor; Certificate de calitate a produselor. Pentru persoanele juridice/fizice straine documente edificatoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte princilala piata a afacerilor si cifra de afaceri.Bilantul contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Fisa de informatii privind experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate instrui la nivel judetean administratorii de sistem in perioada si numarul solicitat de autoruitatea contractuala. Autorizatiile de livrare de la producator pentru componentele hardware.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2007 09:50
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Bilet la ordin , suma virata in contul : RO39TREZ5465005XXX000183, sau in numerar la casiera ISJ Satu Mare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2007 11:30
Locul: Inspectoratul Scolar al judetului Satu Mare str.1 Decembrie 1918 nr.6 cod 440010
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele posesoare de imputernicire emisa de conducerea autorizata a ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 serctor 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar al Judetului Satu Mare Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.1 Decembrie 1918 nr.6, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Tel.0261712175, Fax: 0261713441
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer