Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de laptop cu accesorii si licente Lot nr. 1 si imprimanta cu accesorii si soft - Lot nr. 2


Anunt de participare numarul 69267/21.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA UDROIU, Tel.0246215685, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de laptop cu accesorii si licenteLot nr. 1 si imprimanta cu accesorii si soft - Lot nr. 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de laptop cu accesorii si licenteLot nr. 1 - 1 bucata
Achizitie imprimanta cu accesorii si soft - Lot nr. 2 - 1 bucata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de laptop cu accesorii si licenteLot nr. 1 - 1 bucata
Achizitie imprimanta cu accesorii si soft - Lot nr. 2 - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 9, 044RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: . Lot 1 - 150 lei, Lot 2 - 30 lei; Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu al Consiliului Judetean Giurgiufonduri nerambursabile Proiectul Viitorul dezvoltarii Locale Turismul in Zona de granita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere subcontractare cu obligatie de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sit.pers.of.Ceri.min.calif.declaratii privind eligibilit.cf.art.180 din O.U.G. nr. 34/2006., cazier judiciar/certificat echiv., declar.in sit.art.181. Pers.jur.romaneCertif.atest.fisc.elib.deDGFP, care sa ateste daca soc. are datorii, cf. bal. verif la 31.10.2008Of.Certif. privind taxele si impoz.locale, care sa ateste daca soc. are datorii, la data cf. balan. Verif. la 31.10.2008. Of. Capacit.de exercit.a activit. Prof.Pers.Jur./fiz.Romane.Certif. imatric.(C.U.I.) in copie legaliz., certif. Constat. Of.Reg.Com.Pers.Jur./fiz.straine: Doc.edif. care sa doved. forma de inreg. ca pers.fiz.-jur., decl privind calit. particip. la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa Inform. Gen., , cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cu documentatia de atribuire.-lista princip. livrari produse efect. in ultimii 3 ani-recom.din partea1 benef. cu care a fost incheiat un contract care a avut ca obiect furniz.prod. sim, -autoriz livrare prod , inf. privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2008 12:00
Locul: CONSILIULUI JUDETEAN GIURGIU, Municipiul Giurgiu, Str. Bucuresti, nr. 10, camera 010, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator asupra unui act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic, contencios administrativ, contracte si arhiva, din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 0800454, Romania, Tel.0246215685, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2008 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer