Licitatie Publica - Achizitie de licente si servicii de instalare, migrare, implementare si integrare pentru 4000 de computere personale
Anunt de participare numarul 137380/13.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 0256403151, In atentia: Dana Suba, Email: [email protected], Fax: +40 0256403153, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-TA VICTORIEI NR.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256403152, In atentia: Maria Filipescu, Email: [email protected], Fax: +40 256403153
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-TA VICTORIEI NR.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 256403035, In atentia: Dorina Taut, Fax: +40 256403153
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de licente si servicii de instalare, migrare, implementare si integrare pentru 4000 de computere personale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Politehnica din TimisoaraP-ta Victoriei nr.2, Timisora
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 162, 000 si 180, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anul 1- minim 54000 euro-maxim 60000 euro, anul 2-minim 54000 euro-maxim 60000 euro, anul 3 - minim 54000 euro-maxim 60000 euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de licente si servicii de instalare, migrare, implementare si integrare pentru 4000 de computere personale pentru urmatoarele produse:
- Windows 7 Professional Upgrade sau echivalent- Office Professional Plus sau echivalent
- Suita de licente tip CAL sau echivalent care sa contina: Windows Server Standard CAL, Exchange Server Standard CAL, SharePoint Server Standard, Lync Server Standard CAL, System Center Configuration Manager CAL, Forefront Endpoint Protection CAL.
- servicii de instalare, migrare, implementare si integrare, conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48517000-5 - Pachete software IT (Rev.2)
72500000-0-Servicii informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de licente si servicii de instalare, migrare, implementare si integrare pentru 4000 de computere personale pentru urmatoarele produse:
- Windows 7 Professional Upgrade sau echivalent- Office Professional Plus sau echivalent- Suita de licente tip CAL sau echivalent care sa contina: Windows Server Standard CAL, Exchange Server Standard CAL, SharePoint Server Standard, Lync Server Standard CAL, System Center Configuration Manager CAL, Forefront Endpoint Protection CAL.
- servicii de instalare, migrare, implementare si integrare
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de 16000 lei, calculata la cursul BNR din data de 01.06.2012 de 4, 4648 lei/euro- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282.- numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea garantiei este de minim 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus -Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantie de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anxa la contract, conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-venituri proprii -prin Trezoreria Timisoara, prima transa la 30 de zile de la emiterea facturii, iar transa a doua in termen de 90 de zile, in perioada24 - 31 ale fiecarei luni.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile3. Certificat / certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor emis de Autoritatea Publica Locala? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata
4.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata
- Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006.- LISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARA
1. prof.univ.dr.ing. VIOREL-AUREL SERBAN ? RECTOR
2. prof.dr.ing. DANIEL DAN ? PRORECTOR
3. prof.dr.ing. MARIUS OTESTEANU ? PRORECTOR
4. prof.dr.ing. CORNELIU DAVIDESCU ? PRORECTOR
5. prof.dr.ing. ROMEO RESIGA ? PRORECTOR
6. dr.ing. FLORENTIU STAICU ? DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV
7. ec. FLORIAN MICLEA ? DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL
8. ing. CRISTIAN TELESCU ? DIRECTOR TEHNIC9. ing. DANA SUBA ? SEF SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
10. ing. MARIA FILIPESCU ? SEF BIROU LUCRARI SI SERVICII
11. cj. CONSTANTIN ALECSA ? CONSILIER JURIDIC 1.Certificat constatator emis de ORC ?in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani in original
- Ofertantul trebuiesaprezinte copie de pe anumite parti relevante ale cel putin unui contract de livrare licente .
2. Recomandare din partea beneficiarului
3. Personal tehnic de specialitate ? minim 3 ingineri certificati Microsoft ? MCP /MCITP sau echivalent in vederea implementarii
1. ISO 9001 sau echivalent -trebuie sa protejeze Calitatea serviciilor, produselor, managementului care, in fapt, influenteaza calitatea celorlalte produse si procese ale institutiei, reprezinta un factor decisiv in importanta activitatii universitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2012 12:00
Locul: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA, P-TA VICTORIEI NR.2 - RECTORAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.?- Ofertantul va instrui persoana desemnata de beneficiar ca si administrator in privinta modului de lucru si de activare a tuturor beneficiilor pe care le aduce programul.- Daca doua sau mai multe oferte au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vedera departajarii.- Ofertantul castigator va depune in termen de 48 ore o noua oferta financiara cu noua valoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor conform art.2562 din OUG 34/2006 in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la conostinta despre act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel. +40 256403027, Email: [email protected], Fax: +40 256403153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2012 10:40