Licitatie Publica - Achizitie de lucrari ?Dezvoltarea infrastructurii locale in Comuna Tilisca, Judetul Sibiu?
Anunt de participare numarul 107775/14.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tilisca- Judetul Sibiu
Adresa postala: Localitatea Tilisca, strada Scolii, nr. 531, judetul Sibiu, Localitatea: Tilisca, Cod postal: 552780, Romania, Punct(e) de contact: MARIA MORAR, Tel. 0269554002, Email: [email protected], Fax: 0269554101, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de lucrari?Dezvoltarea infrastructurii locale in Comuna Tilisca, Judetul Sibiu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Tilisca
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de drumuri
Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa
Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale
Lucrari de constructii de linii electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de drumuri
Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa
Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale
Lucrari de constructii de linii electrice
Valoarea estimata fara TVA: 6, 957, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 130.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii si fonduri comunitate - FEADR, conform contractului de finantare Nr. C 322 0408 734 000 10 din 17.iunie.2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Informatii generale despre ofertant
Date despre societatea mixta/consortiu
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale)in termen de valabilitate si fara datoriiCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorialcertificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Identificare financiara2. Declaratie privind cifra de afaceri
3. BILANT 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 12.500.000 lei.- Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2009, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente)Autoritatea contractanta solicita din partea ofertantilor prezentarea unei scrisori de bonitate bancara sau echivalent eliberata de catre o banca, oinstitutie financiara, societate de asigurari cu sediul in Romania sau cu reprezentanta in Romania, strict pentru aceasta lucrare, in continutul caruia sa se precizeze situatia Financiara a ofertantului, De asemenea ofertantul va face dovada prin orice mijloace ca, in cazul in care oferta respectivului operator economic este declarata castigatoare, are posibilitatea de a sustine financiar lucrarea pana la valoarea reprezentand50% din valoarea totala a lucrarii.Documentele vor contine in mod obligatoriu urmatoarele elemente: denumire beneficiardenumirea investitieivaloarea de 3.450.000, 00 lei, reprezentand 50% din valoarea totala estimata a investitieicare valoare ce poate fi sustinuta de catre ofertant pe baza documentelor prezentate.valabilitatea documentelor prezentate la acest capitoltrebuie sa fie cel putin egala cu perioada de executie a investitiei.Autoritatea Contractanta solicita ca ofertantul sa asigure intreaga lucrare pe parcursul realizarii acesteia.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2. experienta similara3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii4. Informatii privind personalul5. Informatii privind subcontractanti /asociatii6. ISo 9001 sau echivalent, valabil
7. ISO 140001 sau echivalent, valabil
8. ISO 18001 sau echivalent, valabile
9. Planul calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta min.obligatorie: Lista utilaj. si echip. proprii si inchiriate, prop. pt. realiz. investitiei.proprietatesau un contract de inchiriere a min. urmatoarelor utilaje: incarcator frontal ? 1buc.; autogreder ? 1 buc.;repartizor mixturi asfaltice ? 1 buc.;buldoexcavator ? 4buc.;compactor ? 1 buc.;aparat de sudura tevi polietilena ? 2 buc;statie totala pentru trasarea lucrarilor contract de colaborare cu un laborator de gradul II autorizat pt. incercari.un contract finalizat, similar si de aceeasi complexitate, de cel putin 6.900.000lei exclusiv TVA. proc.-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau cel final-unde este cazul, semnat de catre beneficiar, si recomandarea aferenta, in original, emisa de catre beneficiar, pentru prezenta lucrare.lucrarile similare ca fiind lucrarile de drumuri, retea apa, canalizare menajera si linii electrice de joasa tensiune.calif. foarte bine;Responsabil tehnic cu executia (RTE) in dom. constructiilor de drumuri;Responsabil tehnic cu executia (RTE) in dom. lucrarilor de constructii edilitare si de gospodarie comunala;Responsabil tehnic cu executia (RTE) in dom. EA 401 ? Distributie energie electrica (conform Ordin 364/2010).Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom. constructiilor de drumuri;Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)in dom. lucrarilor de retele de alimentari cu apa si canalizare;Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom. reteleelectrice;Manager calitate (Cod COR 242302);Coordonator in materie de SSM (Cod COR 241221);O persoana va putea ocupa max. 2 pozitii.1 ing. CFDP;1 ing. instalatii pentru constructii;1 ing. electrician autorizat ANRE avand min. gr. IIB si gr. IIIB;2 ing. topograf/geodez.Atestat ANRE pt.tip B respectiv tip C2AISO 9001, 14001, 180001 sau echivalent pentru dom.: Lucrari de constructie de drumuri si autostrazi, Lucrari de constructie a proiectelor utilitare pt. fluide si Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pt. electricitate si telecomunicatii.Prog. de asig. a calit.: Desc. sist. calit. apl. la realiz. obiectivului de investitii cf. HGR 766/1997;Pl. de c-trol al calit., verif. si incercarii (P.C.C.V.I.) pt. obiectiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
participa doar operatorii inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre ACElementul de reofertare: pretul oferteisingura runda de 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2010 10:00
Locul: primaria comunei Tilisca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantului, observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri comunitare - FEADR, conform contractului de finantare Nr. C C 322 040873400010din 17.iunie.2009.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului se poateefectua in mod individual, sauin data de22.09.2010 intr-o actiune organizata de Autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul Victoriei nr.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel. 0269- 217104, Fax: 0269- 217702, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Tilisca - oficiul juridic
Adresa postala: Comuna Tilisca nr. 531, Localitatea: Tilisca, Cod postal: 557280, Romania, Tel. 0269/554002, Email: [email protected], Fax: 0269/554101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2010 11:25