Licitatie Publica - Achizitie de lucrari pentru obiectivul Reabilitare campus universitar Complex Mecanica lucrari de schimbare de destinatie a cantinei in biblioteca, extindere cladire pentru asigurarea de spatii de invatamant si facilitati conexe Craiova, Calea Bucu
Anunt de participare numarul 94384/17.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice, Tel.0251411752, In atentia: Demetra Lupu Visanescu, Email: [email protected], Fax: 0251411752, Adresa internet (URL): www.ucv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de lucraripentru obiectivul Reabilitare campus universitar Complex Mecanica lucrari de schimbare de destinatie a cantinei in biblioteca, extindere cladire pentru asigurarea de spatii de invatamant si facilitati conexe Craiova, Calea Bucuresti nr, 107D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea din Craiova,
Craiova, Calea Bucuresti nr, 107D
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de lucraripentru obiectivul Reabilitare campus universitar Complex Mecanica lucrari de schimbare de destinatie a cantinei in biblioteca, extindere cladire pentru asigurarea de spatii de invatamant si facilitati conexe - Craiova, Calea Bucuresti 107D
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214700-7 - Lucrari de constructii de campusuri universitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 45, 223, 655RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 900000 lei (450000 lei IMM-uri)Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata in 90 de zile de la emiterea facturii din fonduri structurale Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Domeniul major de interventie 3.4 numar contract 557/28.09.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati/Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii priv calitatea de participant la procedura;
- Declaratii priv eligibilitatea;
- Documente care demonstreaza neincadrarea in prev. art 181, Certificate de atestare fiscala privind plata datoriilor la Bugetul consolidat si Certificate de atestare fiscala privind plata datoriilor la Bugetul local;
- Istoricul litigiilor: Declaratie privind istoricul litigiilor, Cazier judiciar administrator, cazier judiciar operator economic( ptr statul unde este aplicabil)- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Persoane juridice/fizice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare a persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- Lichiditate patrimoniala- Bilant contabil 2007, 2008 si situatiile financiare la 30-06-2009- Scrisoare de bonitate din partea unei banci- ofertantii nerezidenti: traduceri autorizate in limba romana a documentelor de mai sus
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Fisa de informatii generale care continecifra medie de afaceri si rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii doi ani. Nivelul minim al cifrei medii de afaceri, realizata pe ultimii doi ani respectiv 2007, 2008trebuie sa fie de minim 50.000.000 lei.Suma rezultatului (profit si/sau pierdere) a ultimelor 2 exercitii financiare ( 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva pentru fiecare ofertant sau membru al asocierii- Se solicita o lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) de minim 100% - pe baza datelor din situatiile financiare de la 30.06.2009-Bilantul contabil din anii precedenti, respectiv 2007, 2008 si situatiile financiare la data de 30-06-2009 vizate si inregistrate de organele competente copie legalizata.-Scrisoare de bonitate din partea unei banci din care sa rezulte si situatia incidentelor de plati din ultimii 3 ani original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Standarde de asigurarea calitatii
- Standarde de protectia mediului
- Informatii privind masurile de securitate si sanatate ocupationala
- Lista principalelor lucrari executate
- Recomandari
- Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Resurse umane
- Resurse tehnice
- Informatii privind subcontractantii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se solicita certificari in conformitate cu SR ISO 9001:2000, SR EN ISO 14001:2005, SR OHSAS 18001:2008 pentru pentru toate domeniile de activitate din obiectul contractului;
-Valorile a max 5 contracte de lucrari similare executate insumate: min 45000000 lei fara TVA; -Recomandari emise de beneficiarii lucrarilor de mai sus(max 5 contr cu min 45000000 lei fara TVA);
-CV-uri, acte calificari, dipl studii;
-Cerinte minime pentru expertii cheie propusi pentru realizarea contractului: -Manager de proiect cu experienta in executia lucrarilor de constructii civile de cel putin 8 ani si cel putin 3 lucrari executate. Se solicita ca managerul de proiect sa fie angajat al operatorului economic sau al liderului de asociere in cazul unei asocieri. Pentru dovedirea acestui lucru se va prezenta contractul de munca al acestuia si copie a carnetului de munca -Conducatori de lucrari minim 4 ingineri, dintre care 2 ingineri specialisti in constructii civile si 2 ingineri specialisti in instalatii pentru constructii, toti cu vechime de minim 8 ani -Responsabili tehnici cu executia minim 1(un) specialist in constructii civile si 1 (un) specialist in instalatii in constructii atestati conform legii si cu o vechime de minim 3 ani de la atestare -Responsabili control tehnic de calitate autorizat I.S.C., pe domeniile de activitate aferente obiectului contractului de executie; -Specialist autorizat instalatii electrice atestat ANRE -Specialist autorizat instalatii gaze atestat ANRGN; -Lista utilajelor pentru indeplinirea contractului; -Lista asociati/ subcontractanti, acord asociere;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Durata de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul. Se va desfasura o singura runda de o zi. Participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1404/12.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S34-049463 din 19.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2010 10:30
Locul: Universitatea din Craiova, str. Libertatii, nr. 19, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua contract nr 557/28-09-2009
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala: Str. Libertatii, nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel.0251/415889, Fax: 0251/415889
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2010 13:09