Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de lucrari aferente proiectului ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Municipal Radauti", COD SMIS 11022, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? ?Imb


Anunt de participare numarul 103288/02.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Radauti
Adresa postala:  str Piata Unirii nr. 2- 4, Localitatea:  Radauti, Cod postal:  7254000, Romania, Punct(e) de contact:  Aurel Olarean, Tel. 0230 56 11 40, Email:  [email protected], Fax:  0230 56 47 03, Adresa internet (URL):  www.primariaradauti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de lucrari aferente proiectului ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Municipal Radauti", COD SMIS 11022, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1. ? ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: La sediul ambulatoriului Spitalului Municipal Radauti, judetul Suceava, Str. Calea Bucovinei, nr. 34A
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari aferente proiectului ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Municipal Radauti", COD SMIS 11022, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1. ? ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietelor de sarcini si Listelor de cantitati.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de lucrari similare/aditionale celor prevazute in contractul atribuit initial, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii, in cuantum de 10% din valoarea cheltuielilor eligibile (maxim 125.571, 00 lei), intr-un interval de 5 luni de la atribuirea contractului initial, daca va exista o justa fundamentare (aparitia unor lucrari neprevazute) in acest sens si va fii posibila alocarea de surse bugetare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 294, 353RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 25.800 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %, Buget de Stat: 13%, Bugetul Local :2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;6.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.7.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata;8.Persoane juridice /fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de Informatii generale;2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente si sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara5.Ofertantul trebuie sa faca dovada accesului la resurse financiare reale negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractuluipentru o perioada de 90 de zile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) va fi de minim 2.500.000 lei RON;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani;2.Experienta similara pentru contracte de executie de lucrari similare, executate si finalizate in decursul ultimilor 5 ani;3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si Lista cuprinzand echipamentele tehnice;4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;5. Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate ce poate fi disponibilizat pentru executie;
6. Curriculum Vitae;7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;8.Informatii privind asocierea;9.Declararea perioadei de garantie in luni;10.Certificat pentru sistemul calitatii, aplicat pe baza standardelor SR EN ISO seria 9001 sau echivalent;11.Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent;12.Certificarea sistemului pentru managementul sanatatii si securitatii in munca - OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 3 (trei) contracte de executie de lucrari similare de constructii, din care valoarea unui contract, sau valoarea a doua contracte insumate, sa fie de minim de 1.286.000 lei fara TVA. Se vor prezenta in copii legalizate: -Copie dupa contractul de lucrari; -Copie dupa procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; -Recomandare din partea beneficiarului vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii;2. Operatorul economic trebuie sa aiba angajati cu contract individual de munca cu norma intreaga personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului, respectiv: - 1 sef lucrare ? inginer specialitatea constructii civile, cu o vechime de minim 5 ani in specialitate; - 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul I ? ?Constructii civile? ? cu atestat valabil la data ofertarii ; - 1 inginer cu specializare in domeniul electric, cu vechime in specialitate de minim 5 ani, autorizat ANRE. -personal autorizat ISCIR.Pentru personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului nu se accepta contracte de colaborare, voluntariat, conventii civile e.t.c. Se vor prezenta copii dupa cartile de munca sau contracte individuale de munca din care sa rezulte ca sunt angajatii operatorului economic.Se vor prezenta incopie legalizata diplomedestudii ce atesta specializarea personalului de mai sus, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie.3.Garantia in luni minim 24 luni de la receptia la terminarea lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 9257 din 29 iunie 2010, este publicata in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2010 11:00
Locul: Primaria Municipiului Radauti, Judetul Suceava, Str. Piata Unirii, nr. 2, cod postal 725400
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor, reprezentanti UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, pe Axa prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1. ? ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava - Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. 0230-216321, Fax:  0230-524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu de Administratie Publica Locala, cam. 20, Primaria Municipiului Radauti
Adresa postala:  Str. Piata Unirii, nr. 2, Localitatea:  Radauti, Cod postal:  725400, Romania, Tel. 0230-561140, Email:  [email protected], Fax:  0230-564703, Adresa internet (URL):  www.primariaradauti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer