Licitatie Publica - Achizitie de lucrari de executie pentru obiectivul Modernizare si extindere cladire Liceul Alexandru Papiu Ilarian-Municipiul Dej
Anunt de participare numarul 107374/06.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DEJ
Adresa postala: Str. 1 Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Pop, Tel. 0264214742, Email: [email protected], Fax: 0264214742, Adresa internet (URL): www.primariadej.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de lucrari de executie pentru obiectivul Modernizare si extindere cladire Liceul Alexandru Papiu Ilarian-Municipiul Dej
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Dej, Piata Lupeni, nr.2, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica de lucrari de executie pentru investitia ?Modernizare si extindere cladire principala Liceul Alexandru Papiu Ilarian cu un corp de cladire D+P+2E si modernizare teren sport cu anexe ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 694, 267.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 19.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontare prin ordin de plata din fonduri structurale si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea
- Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si bugetul general consolidate;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local;
- Formularul nr.3 - Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura.
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului; Cod unic de inregistrare (CUI);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie:
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie de minim4.000.000 lei- Formularul nr. 4? InformatiigeneraleCerinte obligatorii:
Bilant contabil, cont de profit si pierdere -pe anii 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente;Formularul nr. 24 ? Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici
Formularul nr. 16 ? Angajamentprivind asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie:
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani, cel putin un contract similar, pe constructii nerezidentiale (birouri, hoteluri, scoli, gradinite, spitale, hale, depozite, magazine, supermarketuri, statii de carburanti, constructii suport pentru utilitati si retele de telecomunicatii) a carui valoare sa fie de minim 3.600.000 lei.
Formularul nr. 5 ? Declaratieprivind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniCerinte obligatorii:
- Formularul nr. 6 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
- Formularul nr. 26 ? Angajamentprivind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului/grupului de operatori economici,
- Formularul nr. 27 ? Declaratietert sustinator tehnic si profesional privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2010 12:00
Locul: Municipiul Dej, Str. 1 Mai, nr.2, cam. 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? ? Domeniul major de interventie 3.4-?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului - Se impune ofertantilor sa viziteze amplasamentul si imprejurimile , pentru a fi inmasura sa evalueze, pe propria sa raspundere, cheltuiala si riscurile, toate datele care i-ar putea fi utile in intocmirea ofertei sale. Ofertantii trebuie sa informeze in scris autoritatea contractanta despre intentia de a vizita amplasamentul, cu cel putin 48 de ore inainte.Impozitare - Relatii privind cadrul legislativ fiscal se pot obtine de pe pagina de Internet a Ministerului Economiei si Finantelor, domeniul finante: http: //www.mfinante.ro.Protectia muncii - Inspectia Muncii, Str. Matei Voievod nr.14, Sector 2, Bucuresti, tel. +40-213027030, site web: http: //www.inspectmun.ro si Asociatia de Standardizare din Romania sediul in Str. Mendeleev 21-25, cod postal 70168, sector 1, Bucuresti, tel: 021 650.20.80, site web: http: //www.asro.ro, Formularului nr. 19 ? Declaratie privind protectia mediului si protectia muncii.Protectia mediuluiAgentia Nationala pentru Protectia Mediului, str. Lacul Morii nr. 151, sector 6, Bucuresti, telefon +40-21-4934253, +40-21-4934239, fax +40-21-4934237, e-mail [email protected], site web: http: //www.anpm.ro , precum si de la Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile, Bd. Libertatii nr. 12, Sect. 5, Bucuresti, Romania, telefon (centrala) : +40213160215, Relatii cu publicul: +040-213163874, e-mail: [email protected], site web: http: //www.mmediu.ro.Formularului nr. 19 ? Declaratie privind protectia mediului si protectia muncii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. +40-21- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: : +40- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ? Municipiul Dej
Adresa postala: Str. 1 Mai, nr. 2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel. 0264 214742, Fax: 0264214742, Adresa internet (URL): www.primariadej.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 14:41