Licitatie Publica - Achizitie de lucrari de executie pentru relocarea stalpilor de retea electrica din cadrul proiectului ,,Modernizarea DJ 106G Sadu-Rau Sadului-Sadurel km 21+250-41+425??
Anunt de participare numarul 135994/25.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: CONSILIUL JUDETEAN, Tel. +40 0269217733, Email: [email protected], Fax: +40 0269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de lucrari de executie pentru relocarea stalpilor de retea electrica din cadrul proiectului , ,Modernizarea DJ 106G Sadu-Rau Sadului-Sadurel km 21+250-41+425??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 106G Sadu-Rau Sadului-Sadurel km 21+250-41+425
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Relocarea stalpilor de retea electrica din cadrul proiectului , ,Modernizarea DJ 106G Sadu-Rau Sadului-Sadurel km 21+250-41+425??
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Relocarea stalpilor de retea electrica din cadrul proiectului , ,Modernizarea DJ 106G Sadu-Rau Sadului-Sadurel km 21+250-41+425??
Valoarea estimata fara TVA: 98, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
62 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 1963 lei iar pentru IMM 981, 5 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul RO38TREZ5765006XXX00231 Trezoreria Sibiu. Codul de inregistrare fiscala al Autoritatii Contractante: 4406223. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in modsolidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, pentrusuma de 981 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^1 , din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%(5% pt IMM) din valoarea contractelor fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire: -retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006 si HG 1045/2011) sau instrument de garantare in favoarea AC emis de o societate bancara/de asigurari si care devine anexa la contract. Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, AC va inapoia Antreprenorului garantia de participare la licitatie. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii. Perioada de valabilitate a garantiei de la terminarea lucrarilor va fi de 5 ani.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - Programul Operational Regional., axa prioritara 2-Imbunatatirea infrastructurii rutiere, 2.1-Domeniul major de interventie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 5 -Informatii privind subcontractantii. Se solicita pentru a se identifica operatorii economici care vor presta serviciile, si pentru a nu permite operatorului economic declarat castigator sa-si modifice, pe parcursul derularii contractului, subcontractantii declarati fara acordul prealabil al autoritatii contractante.
Cerinta 6. Fiecare ofertant va prezenta o declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Se solicita aceste documente pentru a demonstra faptul ca ofertantul respecta toate conditiile de calitate a lucrarilor, de protectia mediului si protectia muncii, impuse de legislatia in vigoare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri: Bottesch Martin-Presedinte CJS, Iordan Nicola-Secretarul CJS, Ioan Banciu-Vicepresedinte CJS, Constantin Sovaiala-Vicepresedinte CJS, Iosif Moldovan-administrator public CJS, Ioan Stoica-Director economic CJS, Ioan Badila- Director directie tehnica, Cosmin Corman- Sef serviciu Managementul Proiectelor CJS, Mugur Marcoianu-Manager Proiect CJS, Felicia Berea -Comp. juridic CJS, Enea Ioan- Asistent Manager CJS, Radu Ganea-Serv Achizitii publice.Ramona Ion- Responsabil Financiar CJS,
Nicolae Muntean- Responsabil Tehnic CJS. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Documentul se va depune in original sau copie legatizata sau copie lizibila conform cu originalul; -pentru ofertantul castigator se va depune acest document in original inainte de semnarea contractului;
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari trebuie sa fie echivalentul a cel putin 150.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta in ultimii 5 ani
un contract de lucrari similar cu obiectul procedurii, cu o valoare de minim 50.000 lei fara TVA, implicarea in executia contractului care demonstreaza experienta similara va fi dovedita prin prezentarea de: copii ale Contractului (copii dupa parti relevante ale contractului) si Procese Verbale de Receptie Partiala sau Receptie la terminarea Lucrarilor sau Receptie Finala si recomandari din partea beneficiarului.
Resurse tehnice:
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Atestat emis de catre A.N.R.E. de tipC2A, pentru ?executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV- 20 kVsi posturi de transformare cu tensiunea nominal superioara de cel mult 20 kV?.
Informatii privind personalul - Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu al personalului in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu art. 164 din OUG 34/2006, fiecare operator economic va fi instiintat despre licitatia electronica: -licitatia electronica se va desfasura intr-o singuta runda -in cadrul licitatiei se poate vedea cea mai buna oferta financiara cat si numarul participantilor la licitatia electronica -durata unei runde : o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 12:00
Locul: Consiliul judetean Sibiu, str. G-ral Magheru 14, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantului, observatori desemnati UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene - Programul Operational Regional., axa prioritara 2-Imbunatatirea infrastructurii rutiere, 2.1-Domeniul major de interventie
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret si se situeaza pe primul loc, autoritatea contractanta le va solicita pentru departajare reofertarea in plic inchis.durata contractului este de 62 de luni din care 2 luni executia si 60 de luni perioada de garantie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Sibiu - compartiment juridic
Adresa postala: Str. G-ral Magheru nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel. +40 269217733, Email: [email protected], Fax: +40 269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 10:25