Licitatie Publica - Achizitie de lucrari de reabilitare a Corpului B din str. Garii nr. 63
Anunt de participare numarul 68053/03.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Adresa postala: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: MARCEL DANAILA, Tel.0236-419177, Email: [email protected], Fax: 0236-419177
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de lucrari de reabilitare a Corpului B din str. Garii nr. 63
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Galati, str. Garii nr. 63
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare a Corpului B din str. Garii nr. 63
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421130-4 - Instalare de usi si ferestre (Rev.2)
45432130-4-Lucrari de imbracare a podelelor (Rev.2)
45442180-2-Lucrari de revopsire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrare de reabilitare a Corpului B din str. Garii nr. 63
Valoarea estimata fara TVA: 84, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, 2000 lei; garantia de buna executie (%): 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetul de stat, plata in termen de 10 zile de la emiterea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;
- Prezentarea urmatoarelor certificate:
a) Certificat de atestare fiscala, emis de Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor.
b) Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, emis de Directia Impozite Taxe si alte Venituri Locale, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local , valabil la data deschiderii ofertelor.
c) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);Prezentarea urmatoarelor documente:
a) Copie dupa certificatul de inregistrare (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul);
b) Copie dupa actul constitutiv, cu modificarile ulterioare daca este cazul, contractul de societate sau statutul (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea urmatoarelor documente:
a) Informatii generale.
Precizam ca valoarea minima impusa pentru cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de 250.000, sau echivalent in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;Fisa experienta similara: Precizam ca cel putin un contracttrebuie sa aiba o valoare minimade25.000 lei, fara TVA, sau echivalent in euro.Ofertantul va prezenta, in copie, contractul si procesul verbal de finalizare a contractului;
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii:
Cerinta minima - se vor prezenta:
- o declaratie privind persoana nominalizata drept responsabila cu indeplinirea contractului.
- o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Certificat de conformitate produs:
-Cerinta minima se va prezenta :
-declaratie de conformitate a furnizorului declarat in oferta, impreuna cu agrementul tehnic, insotit de avizul tehnic eliberat de Consiliul Tehnic Permanent pentru Constructii-pentru tamplaria termoizolanta PVC.
Alte autorizari specifice domeniilor de activitate: Ofertantiitrebuie sa detina urmatoareacertificare:
- certificare conform ISO 9001:2000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 10:00
Locul: Galati, str. Domneasca nr. 47, Registratura
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236-460027, Fax: 0236-460027
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al Universitatii
Adresa postala: str. Domneasca nr. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel.0236-311606
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 17:34