Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de lucrari extindere sediu primarie , Comuna Corbu


Anunt de participare numarul 33325/21.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Corbu
Adresa postala: str. Principala, nr. 365, Localitatea: Corbu, Cod postal: 537055, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Stefan Cristinoi, Tel.0266/338744, Email: [email protected], Fax: 0266/338744
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de lucrari extindere sediu primarie , Comuna Corbu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Corbu, jud Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari extindere sediu primarie , Comuna Corbu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de extindere a sediului primariei Comunei Corbu ; total cantitati de lucrari sunt prezenate in anexa caietului de sarcini Lista cantitatilor de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 350, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
14.000 lei- valabilitate egala cu cea a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrarile vor fi finantate din bugetul local ; Legislatie: OUG nr. 34/2006, HG nr. 925/2006, Legea 337/2006, Legea 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ca ofertantii sa fie declarati eligibili trebuie corespunda situatiilor prevazute la art.180, si nu trebuie sa se afle in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin L.nr.337/2006; Aceste declaratii vor fi insotite de cate un certificat de atestare fiscala, un cazier fiscal; certificat constatator eliberat de ORC (nu mai vechi de 30 de zile); copie dupa CUI/autorizatie de functionare (altele echivalente); pentru ofertantii personane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse si legalizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie a ultimilor trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului; bilantul contabil la 31.12 2006; scrisoare de bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie a ultimilor trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie de minimum 3.500.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Princip. lucrari din ultimii 5 ani pt. care exista viza Insp de Stat in Ctii; Utilaje, instalatii, echip. tehnice; Efectivele de angajati si conducere; Certif. sist. de manag. al calitatii (ISO sau echiv.), sau dovada ca este in curs de implementare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minimum 2 recomandari din partea unor beneficiari de lucrari similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
ECONOMIC
60%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
3.
Dotarea cu echipamente si utilaje
10%
Descriere:
4.
Experienta similara
5%
Descriere:
5.
Asigurarea calitatii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2.730/19.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Primariei Comunei Corbu sau OP in contul RO04TREZ35724510220XXXXX deschis la Trezoreria Borsec, jud. Harghita
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Corbu , jud. Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de deschidere si evaluare, reprezentanti UCVAP si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: Str. Gheorghe Doja Nr. 6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266 - 371616, Fax: 0266 - 310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Primaria Comunei Corbu
Adresa postala: Str. Principala, nr 365, Localitatea: Corbu, Cod postal: 537055, Romania, Tel.0266-338744, Email: [email protected], Fax: 0266-338744
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 01:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer