Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de lucrari in cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea azilului de batrani Resita?


Anunt de participare numarul 129735/06.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Punct(e) de contact:  Victor Naidan, Tel. 0255-227045, In atentia:  Camelia Gherghina, Email:  [email protected], Fax:  0255-227045, Adresa internet (URL):  www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de lucrari in cadrul proiectului?Reabilitarea si modernizarea azilului de batrani Resita?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Resita, str Sodol nr.14, judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il constituie achizitionarea de lucrari pentru obiectivul de investitii Reabilitarea si modernizarea azilului de batrani Resita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215212-6 - Lucrari de constructii de aziluri de batrani (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului consta in realizarea de lucrari pentru obiectivul de investitii: Reabilitarea si modernizarea azilului de batrani Resita - conform caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 862, 220RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.de particip. 30.000, 0 lei prin vir. banc .sau instr.de garant.emis de o soc. banc. sau de asig. in orig.Garant. de buna exec.?10% din val.contr.fara TVA prin scris. de gar.sau retin.succesive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 3, Domeniul de Interventie 3.2 - bugetul national - bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea;Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181;
- prezentarea Certif. constat. privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impoz. si taxelor catre bug. de stat emise de DGFP pentru pers. juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare si cele locale ofertantul sa prezinte certific. fiscal privind impoz. si taxele locale pentru pers. juridice din Romania, cu valabilitate conf. Legislatiei in vigoare (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in conformitate cu Codul fiscal- original sau copie semn. si stamp. "cf cu orig", valabil la data deschiderii;Prezentarea doc. care atesta lipsa datoriilor catre bugetul de stat in tara de origine, valabile la data deschiderii ofertelor. Doc. vor fi prezentate in original sau copie semn. si stamp. ?cf. cu orig.?, insotite de traducerea in lb. romana semn. si stamp. ?cf cu orig?;CUI-copie;Certif. Constat. emis de ORC;Pt.asociati: Ac. de asociere, Decl.priv. eligib., Decl. priv. neincadrarea in prev.art. 181, copie CUI, Cert.Const.emis de ORC, Cert..const.pr. obl. de plata catre bug.de stat si local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea Informatiilor generale;prezentarea Bilantului contabil din anul 2008, 2009, 2010 la 31 decembrie vizat si inregistrat de organele competente-copie;cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 3.500.000 lei.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeza: Anul 2008 - 1 euro = 3, 6827 leiAnul 2009 - 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei
Ofertantul va avea asigurat pentru lucrare un cash- flow de minim 25% din valoarea ofertata a contractului de lucrari pe toata durata de executie a lucrarilor; Nivelul indicatorului financiar "lichiditate generala" se va calcula in raport cu bilantul pe ultimii 3 ani (2008-2010), iar valoarea lui se solicita sa fie de minim 100%. In cazul in care candidatul/ofertantul isi demonstreaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm autentic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv.lista princip. lucrari exec. si finaliz. in ultimii 5 ani;dovada indepl. si fin., in ultimii 5 ani, a 1 contract similar cu val.min.1.500.000 lei fara TVA, prin compl. Form.Experienta simil., prez. copiei contrac., a PV de recept. si recomandare in orig. Exp. simil. se poate dem. prin prez. unui angaj.de sustinere;prezent. in copie a acred. valab.la data desch.ofert.: Certif ISO 9001 sau echiv. (pt cal. lucr. pt.lucr, civile), Cert.ISO 14001 sau echiv.(pt. sist. de manag. mediu), Cert. OHS AS 18001 sau echiv.(pt. san. si sec. ocup.), Cert.SA8000 sau echiv.(pt. responsab. soc.).Pers.angajat: Cerinte oblig.: Inf. priv.Personal ce va fi angajat in proiect conf Form.4, prez.CV pt.pers. cheie: Coord. de lucr. cu stud.sup. in constr., min.5ani exp.in exec.angaj de disp valabil la momentul deschideri ofertelor, exper ca si coordonator lucr. pt.min.un contract, Resp. tehnic cu exec. RTE pe dom. constructii civile cu atestat prof.valab.la zi in constr.civ., angaj de disp valabil la momentul deschideri ofertelor, Resp. pentru controlul calit.CQ in dom. constructii civile, angaj de disp valabil la momentul deschideri ofertelor, Resp. de securitate si sanat. al lucrarii cu studii sup. sau medii, angaj de disp valabil la momentul deschideri ofertelor, atest. prof.in prot.muncii, exp. prof.specif.in calit. de Resp. sec.si sanat. in lucr. de constr. pt. min. un proiect.Dotarea cu utilaje: Cerinte obligatorii: compl. Lista ut. de care dispune op.ec. Inform.privind subcontrac.: Cerinte obligatorii Lista cuprinzand subcontract., Acord de subcont., Decl. priv.part.din contr. indep. de subcontr., Pt. asociati acord de asoc., Decl. privind eligib., Decl. priv neincadr. in preved. art. 181 Certific. Constat. Priv. indepl. Oblig. Ex. de plata a impoz. si taxelor catre bug. de stat emise de DGFP, Copie CUI, Certific. Constat. Emis de ORC, Inf gen.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SMIS 13965
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1 cam 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschiderii a ofertelor prin reprezentant imputernicit, avand o copie dupa acutl de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 3, Domeniul de Interventie 3.2
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucutresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2/ OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin, Directia Juridica, Servicii Publice Administrative si Resurse Umane
Adresa postala:  Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1, judetul Caras-Severin, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Tel. 0255-214292, Email:  [email protected], Fax:  0255-214292, Adresa internet (URL):  www.cjcs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2011 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer