Licitatie Publica - Achizitie de lucrari retea canalizare si statie epurare Comuna Sadu
Anunt de participare numarul 36609/18.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI SADU
Adresa postala: STR. I.M. KLEIN, NR. 36, Localitatea: Sadu, Cod postal: 557220, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN-DUMITRU-IOAN IVAN, Tel.0269-568119, Email: [email protected], Fax: 0269-568027, Adresa internet (URL): www.sadu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de lucrari retea canalizare si statie epurare Comuna Sadu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sadu, jud Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de lucrari retea canalizare ape uzate menajere si statie de epurare in comuna Sadu, jud. Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45232423-3-Statie de pompare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retea de canalizare de ape uzate, statie de epurare a apelor reziduale, statie de pompare a apelor reziduale - conform sectiunii IV - Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 941, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :50.000 lei. Valabilitatea garantiei egala cu cea a ofertei. Garantie de buna executie (8% din valoarea contractului)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrarile vor fi finantate din fonduri guvenamentale Programul de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural; Legislatie: OUG nr. 7/2006 ; HG 856/2007 (si urmatoarele)si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Exec. lucrarilor este etapizata, in functie de alocarile prin HG. Se poate acorda un avans de max. 10% din val. primei etape. Etapa incepe in max. 10 zile de la ordin; ordinul se da la alocarea fondurilor prin HG si HCL sau la data convenita de parti.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ca ofertantii sa fie declarati eligibili trebuie sa corespunda situatiilor prevazute la art.180, si nu trebuie sa se afle in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin L.nr.337/2006; Aceste declaratii vor fi insotite de certificate fiscal si de atestare fiscala; certificat constatator eliberat de ORC; copie dupa CUI/autorizatie de functionare (altele echivalente); pentru ofertantii personane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse si legalizate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare in ultimii trei ani; bilantul contabil la 31.12 2006; scrisoare confort bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie a ultimilor trei ani trebuie sa fie de minimum 7.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;lista principalelor lucrari, din ultimii 5 ani pt care exista viza Insp Stat Constr;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Declaratia efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Declaratie privind partea /declaratie subcontractanti pentru cei care indeplinsc mai mult de 10% (in exprimare valorica); ISO 9001 si 14001 sau echivalente; planul calitatii; graphic executie lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 3 recomandari din partea unor beneficiari/clienti pentru care ofertantul a executat lucrari similareExecutarea in ultimii 5 ani, cel putin a unui contract de lucrari similare, a carui valoare sa fi fost de minimum 900.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3557 / 17.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la secretariat prim. Sadu; Plata numerar la cas. primariei;virament: RO70 TREZ 5802 4700 271X XXXX, Trez.Cisnadie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Sadu, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de deschidere si evaluare, reprezentanti UCVAP si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Piata I.C. Bratianu nr. 1 , ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810.293, Fax: 0258/810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic, Primaria Comunei Sadu
Adresa postala: str. I.M. Klein nr. 36, Localitatea: Sadu, Cod postal: 557220, Romania, Tel.0269/568119, Email: [email protected], Fax: 0269/568027
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 21:01