Licitatie Publica - Achizitie de masini, utilaje, echipamente agricole ,dotari si juninci gestante
Anunt de participare numarul 22625/10.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
IOSCA &ERJICA S.R.L.
Adresa postala: oras Gataia, sat Butin, nr.23, Localitatea: Butin, Cod postal: 307188, Romania, Punct(e) de contact: str.Carpati, nr.68, Tel.0256/410198, In atentia: Cheres Maria Sabina, Email: [email protected], Fax: 0256/410198
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: cresterea bovinelor de lapte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de masini, utilaje, echipamente agricole , dotari si juninci gestante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: GATAIA, str.CARPATI, nr.70
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilaje agricole, dotari si animale in cadrul proiectului SAPARD: Infiintare ferma de vaci de lapte, oras Gataia, jud.Timis
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29334000-9 - Combine agricole (Rev.1)
01211000-9-Bovine (Rev.1)
29350000-7-Remorci si semiremorci cu incarcare automata sau de descarcare pentru agricultura (Rev.1)
29370000-3-Tractoare (Rev.1)
33000000-0-Aparate medicale si de laborator, aparate optice si de precizie, ceasuri si ceasornice, produse farmaceutice si consumabile medicale conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Achizitii independente: Lotul 2 Achizitia de dotari;Lotul 3 Achizitia de animale pentru reproductie
Valoarea estimata fara TVA: 2, 584, 177RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1 Achizitii independente: - 40.000 RON, Lotul 2 Achizitia de dotari-700 RON Lotul 3 Achizitia de animale pentru reproductie: - 6.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin contractul de finantare nr.RO 3.10602553700350/15.01.2007, incheiat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT CONSTATOR emis de ORC, Certificat de inregistrare, autorizatie de functionare, Statutul, contractul de societate, actele aditionale ale statutului de societate.Pentru animale mai trebuie ca ofertantul care livreaza animalele trebuie sa faca dovada ca este firma sau persoana fizica autorizata pentru cresterea si exploatareavacilor de lapte ( rasa Holstein- Friesen), autorizatie de functionare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe ultimii trei ani avizat, cifra de afaceri de cel putin 2 ori valoarea contractului, Profitul net conform ultimului bilant trebuie sa fie pozitiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala minim 100%Solvabilitate patrimoniala minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa depuna oferta tehnica cu specificatiile tehnice detaliate a echipamentelor solicitate (conform documentatiei de atribuire cu specificatiile tehnice, o lista a principalelor livrari de produsesi juninci efectuate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul
70%
Descriere:
2.
Servicii post vanzare si asistenta
10%
Descriere:
3.
Termen de livrare
10%
Descriere:
4.
Costuri de functionare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la sediul societatii sau prin Ordin de Plata in conturile societatii comerciale
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2007 12:00
Locul: oras Gataia, str.Carpati, nr.70
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD "Infiintare ferma de vaci de lapte, orasul Gataia, jud.Timis", contractul de finantare nr.RO 3.10602553700350/15.01.2007incheiat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit .
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256.498.054, Fax: 0256.498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC IOSCA&ERJICA SRL-prin departamentul juridic
Adresa postala: str.Carpati, nr.70, Localitatea: Gataia, Cod postal: 307185, Romania, Tel.0730060863, Email: [email protected], Fax: 0256/410198
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2007 13:37