Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de material marunt de cale:clesti, inele, eclise, placute de cauciuc.


Anunt de participare (utilitati) numarul 60768/06.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Coman, Tel.0721397777, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de material marunt de cale: clesti, inele, eclise, placute de cauciuc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia CF Orastie, cu descarcare in halta cf AurelVlaicu-baza Rk.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de material marunt de cale: clesti K tip 49, inele resort tip C23, tip B23 si tip B25, eclise tip 49, placute de cauciuc tip 60B si tip 49B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28710000-2 - Dispozitive de fixare (Rev.1)
27356000-5-Materiale de constructii de linii de cale ferata (Rev.1)
27356230-6-Eclise de imbinare si placi de baza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
clesti metalici tip 49- 40 tone, inele resort tip C23-5 tone, inele resort tip B23 -3 tone, inele resort tip B25-2 tone;eclise tip 49-25 tone, placute de cauciuctip 60B -26.000 buc, placute de cauciuc tip 49B-14.000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 810, 000 si 812, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garant de partic de: lot1-4000 lei, lot2-2500lei, lot3-2000lei, lot4-700 lei si garant de buna exec 5% val contract. Pt mai multe loturi garant de partic se insumeaza.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat -alte cheltuieli asimilate investitiilor-reparatii capitale conform program anual de achizitii publice al CNCFR, pe anul 2008, pozitia 5A1.6-5A1.13.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere pt eligibilitate-origin. Declaratie pt neincadrareain sit art 181-OUG 34/2006 in origin. Pt PERSOANE FIZ si JURID ROMANE: certificat de inreg la Camera de Com si Ind-copie. Certificat constatator de la Ofic Reg Com -original sau copie leg. Pentru IMM: docum ce atesta inregistrarea si statutul de IMM. nr. med salariati, cifra de afaceri anuala. Incadrarea in una din cele 3 categorii se face conf Legii 346/2004. Pt PERSOANE JURIDICE STRAINE: acte(in original si copie)din tara de origine, care sa ateste inregistr ca persoane juridica, obiectul de activitate, declaratie ca nu se afla in reorganizare judiciara sau in faliment, tradusa in limba romana si legalizata la notar public roman.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inform generale -rezulta cifra med anuala de afaceri pe ultimi 3 ani, egala sau mai mare de, lot1-350.000, lot2-200.000lei/lot, lot3-190.000lei/lot, lot 4-63.000 lei/lot. Bilanturi contabile din anii 2006, 2007, vizate si inregistrate de organele competente(copie).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, cuprinde valori, perioade de livrare, beneficieri(orig).Demonstarea livrarilor de produse se poate face printr-o declaratie a operatorului economic. Cerinta minim pt demonstrarea exper similare-prezentarea un contract sau cel mult doua contracte, care au avut ca obiect livrarea de produse material marunt cale, a caror valoare similara a fost egala sau mai mare de: lot1-65.000 lei, lot2-35.000, lot3-35.000, lot 4-12.000 lei.Autorizatia de furnizor feroviar AFER si omologarea tehn AFER sau agrementul tehnic AFER pentru produsele ofertate, certif SREN ISO 9001:2001, Comerciantii vor prezenta Autorizarea pt vanzarea produselor de la producatorii originali.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ofertantii declarati admisi participa la licitatie electronica. Se desfasura in 2 runde. Durata runde, pauza se transmite de autorit contr ofertanti declarati admisi dupa evaluare oferte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Dupa ce s-a transmis intentia de cumparare, documentatia se achita in numerar la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2008 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor vor prezenta copii BI/CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40/021/3195180, Email: [email protected], Fax: +40/021/3195183
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40/0213104641, Email: [email protected], Fax: +40/0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA -Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr.38 Sector 1 Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3199565, Fax: 0213192430
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer