Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de material marunt de cale:suruburi verticale si orizontale cu piulita, clesti K tip 49, inele resort, eclise tip 60 si tip 49, placute de cauciuc 60B si 49 B


Anunt de participare (utilitati) numarul 35693/11.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala-Serviciul Achizitii Publice, Tel.021/3192433, In atentia: mariana coman, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de material marunt de cale: suruburi verticale si orizontale cu piulita, clesti K tip 49, inele resort, eclise tip 60 si tip 49, placute de cauciuc 60B si 49 B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: produsele se vor livra in statia CF ORASTIE- cu descarcare in Halta Aurel Vlaicu-baza RK.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia cuprinde 6 loturi de produse: L1. Suruburi verticale cu piulita SI M 22x65 si SI M 22x75;L2. Suruburi orizontale cu piulita SI 24x140 si SI24x150; L3.Clesti K tip 49; L4. Inele resort tip C23, Inele resort tip B23, Inele resort tip B25; 5. Eclise tip 60 si Eclise tip 49; L6.Placute de cauciuc 60B si Placute de cauciuc 49 B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28710000-2 - Dispozitive de fixare (Rev.1)
27356000-5-Materiale de constructii de linii de cale ferata (Rev.1)
27356230-6-Eclise de imbinare si placi de baza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1-Suruburi verticale cu piulita SI M 22x65cantitate 6000 bucati-Suruburi verticale cu piulita SI M 22x75cantitate 41000 bucati
Lotul 2-Suruburi orizontale cu piulita SI 24x140cantitate 4000 bucati-Suruburi orizontale cu piulita SI 24x150cantitate 10000 bucati
Lotul 3 ClestiK49cantitate40 tone
Lotul 4 -Inele resort tip C23cantitate5 tone-Inele resort tip B23cantitate3 tone-Inele resort tip B25cantitate2 tone
Lotul 5 -Eclise tip 60cantitate40 tone-Eclise tip 49cantitate25 tone
Lotul 6 -Placute de cauciuc 60Bcantitate26000 bucati-Placute de cauciuc 49Bcantitate14000 bucati
Valoarea estimata fara TVA: intre 805, 000 si 809, 095RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant de part. scris garantie bancara/numerar la casierie pe lot.Lot1=1500lei, Lot2=1000lei, Lot3=2000lei, Lot4= 600 lei, Lot5=3000lei, Lot6=200lei.Garant buna exec 5% din val contrac fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-form.A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-form.B.
Pt persoane fizice si juridice romane: certificat de inregistrare, certificat emis de ORC din care reiese: domeniu de activitatecorespunde cu achizitia, nu sunt inscrise mentiuni ref. la Legea85/2006 privind reorganizareasau procedura delichidare.Certificate constatatoare privind obligatiile de de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv locale, la data 31.08.2007.Documente de IMM-daca este cazul.Pt persoane juridice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca pers. juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident. Acte(original si copie) din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat si inregistrat: statut legal, locul de inregistrar si obiect de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului. Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in reorganizare judiciara sau faliment, tradusa in limba romana si legalizata la notarpublic roman.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform generale, cu cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului. Pentru fiecare lot cifra de afaceri trebuie sa fie egala sau mai mare de: Lot1=250000lei, Lot2=150000lei, Lot3=350000lei, Lot4=100000lei, Lot5=600000lei, Lot6=30000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip livrari din ultim 3 ani(form.C1)Indeplinirea si finalizarea 2 contracte a caror valore e egala sau mai mare ca: Lot1=35000lei, Lot2=25000lei, Lot3=45000lei, Lot4= 13000lei, Lot5=80000lei, Lot6=4500lei.Fiecare contract va fi insotit de recomandarea semnata de beneficiarul produsului. Ofertantii vor prezenta documente AFER conf OMT290/2000.Autorizatie de furnizor feroviar AFER, omologare tehnica AFER a produsului sau Agrement Tehnic AFER. Autorizare pentru vanzarea produselor de la producatorii originali.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2007 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante , Serviciul Achizitii Publice, etaj 7, cam 50aripa Grivita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor vor prezenta CI/BI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40/021/3195180, Email: [email protected], Fax: +40/021/3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40/021/3104641, Email: [email protected], Fax: +40/021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul.Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40/021/83151117, Fax: +40/021/83151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2007 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer