Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de materiale consumabile, furnituri de birou si obiecte de inventar necesare desfasurarii activitatii AM si OI POS Mediu


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.115.128 RON

Castigatorul Licitatiei: DNS BIROTICA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 75727/22.10.2009
Informatii anunt de participare asociat 70503
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr. 59 61, Sectorul 4, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Punct(e) de contact: Lucian MIHAI, Tel.316.61.57, In atentia: Lucian MIHAI, Email: [email protected], Fax: 316.07.78, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de materiale consumabile, furnituri de birou si obiecte de inventar necesare desfasurarii activitatii AM si OI POS Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Justitiei, Nr. 59 61, Sectorul 4, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta achizitionarea de materiale consumabile pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor de birou, pentru Autoritatea de Management si Organismele Intermediare POS Mediu
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
30192700-8-Papetarie (Rev.2)
30197000-6-Articole marunte de birou (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 115, 127.69RON TVA inclus(19%)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/6/AT/ V.1.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2009/S75-108588din18.04.2009
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 7726 Denumirea: Achizitie de materiale consumabile, furnituri de birou si obiecte de inventar
V.1) Data atribuirii contractului 9/10/2009
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DNS BIROTICA S.R.L.
Adresa postala: Str. Floare Rosie, Nr. 7, Sector 6, Bl. 51, Sc. 4, Ap. 155, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 721421, Romania, Tel.021/2117085; 021/6190500, Email: [email protected], Fax: 021/2104926
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1141329.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1115127.69 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare a prezentului contract provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile aferente contractului sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 Asistenta Tehnica din Programul Operational SectorialMediu.
VI.2) Alte informatii
Acest acord cadru are o durata de 24 luni si presupune achizitia materialelor consumabile, a furniturilor de birou si obiectelor de inventar pentru AM POS Mediu cat si pentru cele 8 OI-uri POS Mediu.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 21 319 16 88, Email: [email protected], Fax: +40 21 319 82 46, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: str. Justitiei, Nr. 59 61, Sectorul 4, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Tel.021 316.61.57, Fax: 021 316.07.78, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer