Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de materiale consumabile si furnituri de birou necesare desfasurarii activitatii DG AM POS Mediu in perioada 2012-2014


Anunt de participare numarul 140871/30.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: Calea Serban Voda nr. 30-32, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040212, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Zoia, Tel. +40 0213006252, In atentia: Mirela Zoia, Email: [email protected], Fax: +40 0213160778, Adresa internet (URL): www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de materiale consumabile sifurnituri de birou necesare desfasurarii activitatii DG AM POS Mediu in perioada 2012-2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania (sediul AM si celor 8 OI POS Mediu)
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 172, 424.64RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): se vor incheia cate 2 contracte subsecvente/an. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 578.292, 73 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de materiale consumabile sifurnituri de birou necesare desfasurarii activitatii DG AM POS Mediu in perioada 2012-2014. Produsele si cantitatile sunt prezentate in anexa la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de materiale consumabile sifurnituri de birou necesare desfasurarii activitatii DG AM POS Mediu in perioada 2012-2014. Produsele si cantitatile minime si maxime pentru acordul cadru si contractul subsecvent sunt prezentate in anexa la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 172, 424.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
23.000 Lei sau echivalent euro, la cursul leu/euro valabil in data de 27.11.2012(daca se incadreaza in categoria IMM 11.500 lei sau echiv. euro).Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor .Forma: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata (se recomanda utilizarea Formularului nr. 12 - Scrisoare de garantie bancara din Sectiunea III) sau ordin de plata in contul Autoritatii contractante numarul RO80TREZ700500138X002145 deschis la DTCMB);Garantia va fi prezentata in ORIGINAL la sediul AC, pana la data limita de depunere a ofertelor;Garantia: - Trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de AC;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante;
- sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire;
- sa aiba inscrisa valabilitatea, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;
- sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa fie emisa pentru operatorul economic (asocierea de operatori economici) care a depus oferta.Este recomandabil ca garantia de participare sa fie emisa de catre o banca din Romania. 5% din pretul fara TVA al contr subsecvent (2, 5% pentru ofertantii din categoria IMM);Se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata (se recomanda utilizareaFormularului nr. 17);Per de valab este cel putin egala cu durata contractului.Scrisoarea de garantie de buna executie: - trebuie prezentata in original;
- sa contina in clar denumirea AC in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.Trebuie constituita in termen de max 5 zile lucratoare, de la data semnarii contractului subsecvent de catre ambele parti, sub sanctiunea anularii acestuia.Este recomandabil ca garantia de buna executie sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 90% din totalul chelt eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa 6 din POSMediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare (Formularul nr. 2 din Sectiunea III).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator declarat prin oferta (daca este cazul).2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 3 din Sectiunea III)Pentru persoane juridice romane:
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate certificatele solicitate trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila marcata ?conform cu originalul?. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere a acestora in limba romana, traducerea fiind realizata de catre un traducator autorizat.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator declarat prin oferta (daca este cazul).3. Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare (Formularul nr. 4 din Sectiunea III). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor sau tert sustinator declarat prin oferta.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.
Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante este urmatoarea: Rovana PLUMB ? Ministrul Mediului si Padurilor
Dragos BANESCU ? Secretar General Adjunct, Ministerul Mediului si Padurilor
Speranta Georgeta MUNTEANU ? Director General Adjunct, Directia Generala Economica si Financiara
Ciprian GHIOC ? Director General, DG AM POS Mediu
Ioana ALEXE ? Director, Directia Plati, DG AM POS Mediu
Mirela IORDACHE ? Consilier Juridic, DG AM POS Mediu
Mario Daniel SOARE ? Director, Directia Asistenta Tehnica, DG AM POS Mediu
Maria Elena TEODORESCU ? Sef serviciu, Directia Asistenta Tehnica, DG AM POS Mediu
Anca CRISTEA ? Consilier, Directia Asistenta Tehnica, DG AM POS Mediu
Mirela Cristina ZOIA ? Consilier, Directia Asistenta Tehnica, DG AM POS Mediu
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 5).
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei:
ai multe asocieri de operatori economici;
b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept:
- asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau
- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau
- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.
5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui
Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta (Formularul nr. 20 din Sectiunea III).
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila marcata?conform cu originalul? semnata de reprezentantul operatorului economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere deoperatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara demonstrata prin prezentarea a maxim 2 contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare ( papetarie/furnituri de birou), contracte derulate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de primire/depunere a ofertelor), cu valoare cumulata de minim 400.000 lei.
NOTA: Nu se iau in considerare ca produse similare cartuse/tonere pentru copiatoare sau imprimante, care nu fac obiectul prezentului acord-cadru. Prin urmare in cazul in care se vor prezenta contracte care au avut ca obiect furnizarea atat de produse de papetarie cat si de cartuse/tonere, in documentele care dovedesc experienta similara se va mentiona distinct valoarea produselor de papetarie. In cazul acordurilor-cadru se vor considera la insumarea valorilor doar contractele subsecvente.
Se solicita un document care confirma livrarea produselor, intocmit conform art 188 alin 1 din OUG 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/AT/V.3/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantareprovine de la Bugetul de Stat, urmand ca 90% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa 6 din POS Mediu.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Neprezentarea garantiei de participare, respectand cerintele de mai sus conduce la respingerea ofertei.AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale: autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP (www.e-licitatie.ro), fiind atasata anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: Calea Serban Voda nr. 30-32, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040212, Romania, Tel. +40 0213006252, Email: [email protected], Fax: +40 0213160778, Adresa internet (URL): www.posmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer