Licitatie Publica - Achizitie de materiale de birotica si papetarie
Anunt de participare numarul 113035/17.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel. 0311.32.32.10, Email: [email protected], Fax: 0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. 0311323212, In atentia: Gabriela Leusenco, Email: [email protected], Fax: 0213158294
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. 0311323212, In atentia: Gabriela Leusenco, Email: [email protected], Fax: 0213158294
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, In atentia: REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de materiale de birotica si papetarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Smardan sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul nu are caracter unitar, va contine numai preturi unitare ferme pe durata derularii acestuia, respectiv 12 luni .
Cantitatea se va stabili pe baza de comanda emisa de catre B.N.R.Furnizorul va livra in maxim cinci zile lucratoare produsele comandate periodic de catre beneficiar, cu exceptia produselor care necesita timp de pregatire in vederea confectionarii, pentru care se va stabili prin contract un termen de executie rezonabil pentru ambele parti.
Pentru cartile de vizita furnizorul va avea in vedere atat posibilitatea executarii unei cantitati minime de 50 de buc. cat si situatiile de urgenta, de executare si livrare a cartilor de vizita in maxim 12- 24 ore.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 415, 911RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 8.300 leiGarantie de buna executie ? 5% raportat la valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propriiPlata se va face in maxim zece zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Certificat de participare la licitatii- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Autorizatie de functionare / altele echivalente
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- Certificat fiscalcare sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor- Pentru persoane juridice straine operatorul economic va prezenta documente edificatoare certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor/ va fi acceptata o declaratie pe proprie raspundere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatie din partea producatorului sau importatorului pentru distribuirea produselor-Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatiile sau standardele relevante si anume sistemul ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2011 10:00
Locul: Bucuresti, str. Lipscani nr. 16, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana imputernicita in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-documentele prezentate, a caror valabilitate este expirata la data deschiderii ofertei, sunt considerate lipsa;
-in cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
-documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor;
-documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.-propunerea tehnica, propunerea financiara si documentele de calificare vor fi insotite obligatoriu de mostrele produselor ofertate, in ambalaje originale, inscriptionate cu denumirea firmei si cu numarul curent din caietul de sarcini.-mostrele firmelor castigatoare raman ca martor la sediul achizitorului pe toata durata contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, nr.8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 09:24