Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie de materiale de sterilizare, seringi si truse sccesoriu preoperator


Anunt de participare numarul 136556/14.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 213026724, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie de materiale de sterilizare, seringi si truse sccesoriu preoperator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Colentina nr.258, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 164, 242.4 si 4, 968, 028.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa atribuirii contractelor subsecvente se va face functie de modalitatea de alocare a fondurilor bugetare, respectiv: lunar, trimestrial sau semestrial. Cantitatea minima ce ar putea face obiectul unui contract subsecvent(lot 1): 833 bucCantitatea maxima ce ar putea face obiectul unui contract subsecvent(lot 1): 20000 bucCantitatea minima ce ar putea face obiectul unui contract subsecve
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de materiale de sterilizare, seringi si truse sccesoriu preoperator conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33770000-8-Articole de hartie pentru uz sanitar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 loturi conf. caiet de sarcini-anexa B
Nr.lotDENUMIRECantitate minima acord cadru / Cantitate maxima acord cadru
LOT 1Seringi20000480000
LOT 2Role steriliz+hartie impachetare6471207072
LOT 3Role si benzi indicatoare321024LOT 4Indicatori si stripuri307698526
LOT 5Trusa accesoriu preoperator65018000
Valoarea estimata fara TVA: intre 164, 242.4 si 4, 968, 028.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a ofertei-90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garntiei de participare este de 3284.84 lei detaliat pe fiecare lot in parte in anexa BGarantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii IUBCV- B ?RO47TREZ7025005xxx000164 ? Trezorerie Sector 2 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante pentru o suma < 5000 leia) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;Garantie de participare, in suma fixareprezinta 2% din valoarea minima estimata , fara TVAsi este mentionata in Anexa 1 a prezentei documentatii.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ? 90zile de la depunerea ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare se va face dupa cum urmeaza: - Scanata si atasata in SEAP. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si poate fi constituita , prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. HG 925/2006, art.90, daca valoarea contractului subsecvent depaseste 15000 euro;
- virament bancar in cont garantii IUBCV-B ?Prof. Dr.CC ILIESCU? ? RO47TREZ7025005XXX000164 ? Trezorerie Sector 2;
- depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achizitor;b) a sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;Garantia de buna executie devine anexa la contract conform Art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OG.34/2006
- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
- Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006; persoanele cu functii de decizie din cadrul Institutului:
Manager ? Conf. Dr. Serban Bubenek ;
Director Medical: Conf.Dr. Daniela Filipescu;
Director Financiar Contabil ? Ec. Elena Tapu Mocanu
Cons.Juridic Cristina Ficeac
Ing. Gh. Dumitrescu
CFP: -Dumitrescu Ioana-Contabil Sef; Ilie Cornelia; Sanduleasa Victor
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local - din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, - din care sa reiasa: domeniul de activitate al ofertantului conf. CAEN, corespunde obiectului procedurii original sau copie conform cu originalul-scanat in format pdf; Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, sa solicite ofertantului pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC, in original / copie legalizata.
- Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusv anexele) in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta mostre
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru comert cu materiale sanitare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9066/14.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc.In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.Pretul ofertat va fi mentinut minim 90 de zile de la semnarea acordului cadru, urmand ca dupa expirarea perioadei minime de valabilitate a ofertelor, pretul in euro va ramane ferm si nemodificabil pe toata durata de derulare a acordului cadru. Modalitatea de calcul in lei a ofertei exprimata in euro: Modalitatea de calcul in lei a ofertei exprimata in euro: Pl=V*K, unde Pl-reprezinta pretul in lei, V-reprezinta valoarea ofertei in euro, K-reprezinta cursul in lei( BNR )la data facturarii. Imposibilitatea de a mai livra produsele indiferent de cauze se asimileaza Art.181, lit.c1) din OG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIL JURIDIC
Adresa postala: sos. Fundeni nr 258, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 073235, Romania, Tel. +40 213175222, Fax: +40 213175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer