Licitatie Publica - Achizitie de materiale electrice pentru iluminatul public stradal din municipiul Satu Mare
Anunt de participare numarul 120121/28.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Pop Sorin, Tel. 0261 807513, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0261 807510, Adresa internet (URL): http: //www.satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de materiale electrice pentru iluminatul public stradal din municipiul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Primariei Municipiului Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de materiale electrice pentru iluminatul public stradal din municipiul Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928530-2 - Lampi de iluminat stradal (Rev.2)
34928500-3-Echipament de iluminat stradal (Rev.2)
34928510-6-Stalpi de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini aferent lotului 1, 2, 3, 4, 5 si 6.
Valoarea estimata fara TVA: 404, 648.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui pe loturi astfel: Lot1:1750 lei, Lot2:1600 lei, Lot3:250 lei, Lot4:4200 lei, Lot5:50 lei, Lot6 130 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu ofeta independenta - Ord. ANRMAP 314/2010, Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/ 2006, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si local, Certificat constatator ORC pentru pers. juridice romane, Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare pentru pers. juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru Lot1 - autorizatie de livrare de la producator pentru corpurile de iluminat ofertate sau dupa caz, declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul este producatorul.
Pentru Lot2 - autorizatie de livrare de la producator pentru igniterele si balasturile ofertate sau dupa caz, declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul este producatorul.
Pentru Lot3 - autorizatie de livrare de la producator pentru balasturile ofertate sau dupa caz, declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul este producatorul.
Pentru Lot4 - autorizatie de livrare de la producator pentru lampile, tuburile si becurile de iluminat ofertate sau dupa caz, declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul este producatorul.
Pentru Lot5 - autorizatie de livrare de la producator pentru cablu ACYY si duliile ofertate sau dupa caz, declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul este producatorul.
Pentru Lot6 - autorizatie de livrare de la producator pentru conectori derivatie si confectii metalice ofertate sau dupa caz, declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul este producatorul.
Informatii privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1, Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2011 10:30
Locul: Primaria municipiului Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr. 1, Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicite.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in format electronic in SEAP, ea fiind atasata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilot
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 0300084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. 0261 807542, Email: [email protected], Fax: 0261 807510
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2011 13:59