Licitatie Publica - Achizitie de materiale sanitare pe loturi
Anunt de participare numarul 15556/22.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHON
Adresa postala: B-dul CAROL I nr. 50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Punct(e) de contact: ALINA BENDESCU, Tel.0232-410218, Email: [email protected], Fax: 0232-211752, Adresa internet (URL): www.spitalulparhoniasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.spitalulparhoniasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Clinic
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de materiale sanitare pe loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Dr. C. I. Parhon Iasi, B-dul Carol I, Nr. 50, magazia unitatii
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 114, 589.88 si 380, 063.31RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de materiale sanitare pe loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25311000-4 - Filme pentru radiografii (Rev.1)
25321000-7-Pelicula fotografica (Rev.1)
33141114-2-Tifon medical (Rev.1)
33141310-6-Seringi (Rev.1)
33453300-3-Aparate si echipament de developare a peliculelor fotografice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare materiale sanitare pe loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 114, 589.88 si 380, 063.31RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului de 5% din valoarea contractului (detalii in documentatia de atribuire)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din contractele de prestari servicii spitalicesti incheiate cu Casa de Asigurari de Sanatate Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala: 1.Fisa de informatii generale 2.Declaratie pe propria raspundere 3.Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asiguraririlor sociale de stat 4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale 5.Certificat de inregistare emis de Oficiul Registrului Comertului Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 1.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial 2.Autorizatia de livrare 3.Autorizatie de punere pe piata pentru produsele comercializate, avizata de Ministerul Sanatatii 4.Certificat ISO 9001 de la firma producatoare cat si cea distribuitoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte 1.Bilant contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente 2.Obligatii contractuale indesfasurare 3.Declaratie privind eligibilitatea 4.Capacitatea financiara a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte date privind: 1.Resurse umane 2.Listaa principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani 3.Certificate care sa ateste conformitatea produselor emise de organe abilitate in acest sens. 4.Recomandari din partea altor beneficiari minim 3 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2007 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se obtine de la casieria unitatii, contra sumei de 150 lei ron, incepand cu data de 25.05.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Adresa postala: Str. Anastasie Panu, Nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-260600, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Clinic DR C I Parhon Iasi
Adresa postala: Adresa postala: B-dul Carol I, Nr. 50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Tel.0232-211752, Email: [email protected], Fax: 0232-211752, Adresa internet (URL): www.spitalulparhoniasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2007 13:43