Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE MATERIALE SANITARE SI REACTIVI COMPATIBILI SAU ECHIVALENT CU ANALIZOR HEMATOLOGIE PENTRA 120


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
378.235 RON

Castigatorul Licitatiei: NAFKA GRUP S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 142694/27.06.2013
Informatii anunt de participare asociat 137786
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHON
Adresa postala: B-dul CAROL I nr. 50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Punct(e) de contact: ALINA BENDESCU, Tel. +40 232410218, Email: [email protected], Fax: +40 232211752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL CLINIC
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE MATERIALE SANITARE SI REACTIVI COMPATIBILI SAU ECHIVALENT CU ANALIZOR HEMATOLOGIE PENTRA 120
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA UNITATII, B-DUL. CAROL I NR.50
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE MATERIALE SANITARE SI REACTIVI COMPATIBILI SAU ECHIVALENT CU ANALIZOR HEMATOLOGIE PENTRA 120, PE LOTURI, CU INCHEIERE DE ACORDURI-CADRU.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33141111-1-Bandaje adezive (Rev.2)
33141125-2-Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
33141200-2-Catetere (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
378, 234.8RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3823 Denumirea: ACORD CADRU FIRE MONOFILAMENT
V.1) Data atribuirii contractului 26.04.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
NAFKA GRUP S.R.L.
Adresa postala: Str. Tirgu Neamt, nr. 13, bl. MII.B/2, sc. B, et. 9, ap. 83, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062053, Romania, Tel. +40 0372784685/+40 0723460925, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0213197722, Adresa internet (URL): www.nafka.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 66018.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 50931.72 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 3803 Denumirea: ACORD CADRU ANSE REZECTIE
V.1) Data atribuirii contractului 25.04.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEHNO ELECTRO MEDICAL COMPANY S.R.L.
Adresa postala: STR. Calusei nr 69 A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400489, Romania, Tel. +4 0264599331, Email: [email protected], [email protected], Fax: +4 0264596270
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 10400.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 10400.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
10
Contract nr: 3803 Denumirea: ACORD CADRU CATETER VENOS CENTRAL
V.1) Data atribuirii contractului 25.04.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEHNO ELECTRO MEDICAL COMPANY S.R.L.
Adresa postala: STR. Calusei nr 69 A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400489, Romania, Tel. +4 0264599331, Email: [email protected], [email protected], Fax: +4 0264596270
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 32400.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 31500.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
11
Contract nr: 3858 Denumirea: ACORD CADRU PENTRA DX
V.1) Data atribuirii contractului 29.04.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
X-Lab Solutions S.R.L.
Adresa postala: Calea Manastur nr. 70, BLOC E5, SC 2, AP 30, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 041432, Romania, Tel. +40 213327631, Email: [email protected], Fax: +40 213327633, Adresa internet (URL): www.xlab.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 199116.56 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 199116.56 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
12
Contract nr: 4203 Denumirea: ACORD CADRU FIRE MULTIFILAMENT
V.1) Data atribuirii contractului 16.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VALDOMEDICA TRADING S.R.L.
Adresa postala: Str. Castranova, nr.19, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062315, Romania, Tel. +40 214344294/+40 724507216, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 214344294
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 20153.44 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 19496.52 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 4204 Denumirea: ACORD CADRU SERINGI MARI
V.1) Data atribuirii contractului 16.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CRIO - 2 S.R.L.
Adresa postala: Str.PADURII, Nr. 6, BL.IAS, SC.C, AP.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700397, Romania, Tel. 0232/210.959, Email: [email protected], Fax: 0232/210.959
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 27350.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 27350.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
Contract nr: 4204 Denumirea: ACORD CADRU ACE INJECTIE RECOLTARE
V.1) Data atribuirii contractului 16.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CRIO - 2 S.R.L.
Adresa postala: Str.PADURII, Nr. 6, BL.IAS, SC.C, AP.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700397, Romania, Tel. 0232/210.959, Email: [email protected], Fax: 0232/210.959
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 10400.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 11440.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5
Contract nr: 4205 Denumirea: ACORD CADRU BRANULE
V.1) Data atribuirii contractului 16.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CO&COConsumer 2002 S.R.L.
Adresa postala: Str. Preciziei, nr. 1, Et.3, Sc.1, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062202, Romania, Tel. +40 213104598/3104589/3104801/3104802/0722462614, Email: [email protected], Fax: +40 213104598/3104589/3104801/3104802, Adresa internet (URL): www.consumer2002.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 12000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 13000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
6
Contract nr: 4204 Denumirea: ACORD CADRU LEUCOPLAST
V.1) Data atribuirii contractului 16.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CRIO - 2 S.R.L.
Adresa postala: Str.PADURII, Nr. 6, BL.IAS, SC.C, AP.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700397, Romania, Tel. 0232/210.959, Email: [email protected], Fax: 0232/210.959
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 14040.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 15000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
7
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII AL SPITALULUI CLINIC DR.C.I.PARHON IASI
Adresa postala: B-DUL CAROL I NR.50, Localitatea: IASI, Cod postal: 700503, Romania, Tel. +40 232410218, Email: [email protected], Fax: +40 232211752
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2013 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer