Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de materiale specifice producerii cartilor de alegator


Anunt de participare numarul 5583/15.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL NATIONAL PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR
Adresa postala: Str. Obcina Mare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Punct(e) de contact: MARIA ALEXANDRU, Tel.021/4403072, In atentia: MARIA ALEXANDRU, Email: [email protected], Fax: 021/4403072, Adresa internet (URL): http: //www.evidentapersoanelor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de materiale specifice producerii cartilor de alegator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sector 6
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 203, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce se atribuie: primul contract: 21.05.2007/30.09.2007/145000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Primul contract: achizitia a 500000 coli carton, pretiparit, format A4 si 500000 folii material plastic, format A4, grupate cate doua. Urmatoarele contracte: achizitia a 200000 coli carton, pretiparit, format A4 si 200000 folii material plastic, format A4, grupate cate doua.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21121320-6 - Hartie sau carton termosensibile (Rev.1)
25213500-2-Folii din plastic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
700000 coli carton, pretiparit, format A4 si 700000 folii material plastic, format A4, grupate cate doua.
Valoarea estimata fara TVA: 203, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura 2900 RON, garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantiere: bugetul de stat; efectuarea platii: prin O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere care se va legaliza inainte de semnarea contractlui
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate si alte documente necesare, in conf. cu prev. cap. III din DA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: ofertantii vor prezenta copii ale situatiilor financiare la data de 31.12.2005 si la 31.12.2006; ofertantii vor prezenta balanta contabila la data de 31.12.2006; ofertantulva prezenta realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare de 290000 RON, echivalentul a 85279 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formulare / declaratii conf cap. III din D A. Certificate de conformitate, b uletine de analiza metrologica si mostre ale produselor. Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de furnizare a unor produse similare; o copie a contractului si a documentelor de receptie incheiate pe timpul derularii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
156755/06.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: pe baza unei solicitari scrise, in original, specificandu-se persoana imputernicita si datele de identificare ale acesteia.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2007 10:00
Locul: Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sector 6 Compartimentul Achizitii Publice al I.N.E.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, din partea autoritatii contractante si reprezentantii delegati/imputerniciti din partea ofertantilor, in baza unei adrese scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea : Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.12
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia adresata CNSC se formuleaza, in cadrul procedurii de atribuire, inainte de incheierea acordului-cadru
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sectorul 6, cod. Postal: 061593, Romania, tel. 440.30.74, e-mail [email protected]., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Tel.021/440.30.74, Email: [email protected], Fax: 021/4135049
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2007 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer